Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw i olejów do samochodów służbowych oraz sprzetu drobnego dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Kadzidle i Myszyńcu będących w dyspozycji ZDP w Ostrołęce.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 07-412 Ostrołęka, ul. Lokalna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 029 7602621
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lokalna 2 2
    07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7602653 w. 39, fax. 029 7602621
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw i olejów do samochodów służbowych oraz sprzetu drobnego dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Kadzidle i Myszyńcu będących w dyspozycji ZDP w Ostrołęce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bezgotówkowy zakup paliw i olejów do samochodów służbowych oraz sprzetu drobnego dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Kadzidle i Myszyńcu będących w dyspozycji ZDP w Ostrołęce. Szacunkowe zapotrzebowanie zamawiającego: - Benzyna bezołowiowa (PB95) - 8000 litrów - Olej napędowy(ON) - 1500 litrów - Olej silnikowy - 200 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 230000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotryczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Spełnienie powyższych warunków nalezy potwierdzic poprzez złozenie stosownego oswiadczenia oraz przedłozenia własciwych dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spenia nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczen i dokumentów. W przypadku niespełnienia jakiegokolwig warunku udziału w postepowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ 4.Informację o przewidywanym podwykonawstwie - załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach