Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów Urzędu Miejskiego w Gołdapi

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6156000 , fax. 087 6150800
  • Data zamieszczenia: 2010-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6156000, fax. 087 6150800
    REGON: 00052329300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów Urzędu Miejskiego w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy bezgotówkowego zakupu paliwa do pojazdów Urzędu Miejskiego w Gołdapi na stacjach benzynowych przy użyciu kart z mikroprocesorem. 1.2. W wyposażeniu zamawiającego obecnie znajduje się 19 pojazdów . 1.3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 grudnia 2008 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.Nr 221, poz. 1441) w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej: benzyny bezołowiowej - 3.000 litrów oleju napędowego - 140.000 litrów 1.4.Wykonawca zapewnia możliwość całodobowego dokonywania zakupów paliwa na stacjach paliwowych w granicach miasta Gołdapi będących częścią sieci stacji. Przez sieć stacji Zamawiający rozumie stacje zlokalizowane na terytorium Polski, położone jedna od drugiej w promieniu nie większym niż 100 km, przy całkowitym pokryciu terytorium Polski, w tym co najmniej jedna stacja w każdym mieście wojewódzkim. 1.5.Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy 1.6. Wykonawca wystawi bezpłatnie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy karty z mikroprocesorem, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliw w liczbie określonej w pkt 1.2 . 1.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. 1.8. Zamawiający ponosił będzie jedynie koszty zakupów paliwa dokonanych za pomocą kart. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone w pkt. 1.3 szacunkowe ilości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 1.9. Dokonywane zakupy rozliczane będą dwa razy w miesiącu. 1.10. Każdorazowo do faktury wykonawca będzie zobowiązany załączyć dokładną ewidencję wykonywanych transakcji, zawierającą co najmniej : datę dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem ( jeżeli jest stosowany ) oraz po upuście. 1.11.Wykonawca udzieli zamawiającemu 21 dni terminu płatności - od daty wystawienia faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach