Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 150
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4577097 , fax. 032 4577097
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Raciborska 150 150
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 032 4577097, fax. 032 4577097
    REGON: 24079644400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-rydultowy.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie realizował sukcesywnie na stacjach paliw Wykonawcy zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95. Przewidywana ilość paliwa w okresie realizacji zamówienia: 1) olej napędowy ON - 27 000 litrów 2) benzyna bezołowiowa Pb95 - 8 000 litrów 2. Podana ilość paliwa jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tego tytułu. 3. Wykonawca zapewnia możliwość całodobowego dokonywania zakupu paliwa na stacjach paliwowych położonych w granicach administracyjnych Miasta Rydułtowy. 4. Sprzedaż paliwa będzie następowała po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu na danej stacji benzynowej pomniejszonej o udzielony upust. 5. Zamawiający dopuszcza następujące sposoby bezgotówkowego rozliczania za tankowane paliwo: 1) bezgotówkowo przelewem, według poniższych zasad: a) cyklicznie dwa razy w miesiącu zostanie wystawiona faktura zbiorcza regulująca należności za faktycznie zakupione paliwo. b) ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. c) wykonawca zobowiązuje się dołączyć każdorazowo do faktury zestawienie wszystkich tankowań z danego okresu rozliczeniowego. d) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo podczas dostawy (tankowania) paliwa wręczyć kierowcy pisemne potwierdzenie (WZ) tankowania zawierające: datę, ilość oraz rodzaj tankowanego paliwa. e) termin płatności faktury ustala się na 21 dni. lub 2) za pomocą kart paliwowych, według poniższych zasad: a) rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia każdego miesiąca i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Termin płatności faktury ustala się na 21 dni. b) karty będą wydane Zamawiającemu bezpłatnie, nie później niż w pierwszym dniu obowiązywania umowy, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. c) w przypadku zgłoszenia utraty karty Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Zgłoszenie takie będzie dokonywane pisemnie, faxem lub e-mailem i będzie zawierało: numer utraconej lub zniszczonej karty, typ karty, numer rejestracyjny pojazdu, nazwę Zamawiającego. d) wykonawca jest zobowiązany do zablokowania utraconej lub zniszczonej karty paliwowej w sieci punktów sprzedaży w ciągu max. 24 h od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. e) wykonawca bezpłatnie wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia. f) na wniosek Zamawiającego, Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu bezgotówkowe płatnicze karty paliwowe do nowo zakupionych pojazdów służbowych Zamawiającego w terminie do 15 dni od daty złożenia stosownego wniosku. g) koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. h) pozostałe zasady przydziału i korzystania z kart zostaną ustalone przez Wykonawcę i Zamawiającego po zawarciu umowy. 6. Każdorazowo do faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: 1) nazwę i adres stacji paliw na której dokonano transakcji, 2) numer rejestracyjny pojazdu, 3) numer karty, którą dokonano transakcji lub numer WZ 4) ilość i rodzaj paliwa, 5) cenę jednostkową paliwa przed upustem, 6) cenę jednostkową paliwa po upuście, 7) wartość zakupu po upuście. 7. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych środków transportu Zamawiający przekaże Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Paliwo będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 z późniejszymi zmianami) oraz wymogi określone w polskich normach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust dla oleju napędowego ON
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-rydultowy.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach