Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 i LPG do samochodów służbowych OR KRUS w Olsztynie i podległych placówek terenowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5349771 , fax. 089 523 67 59
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie
    ul. Mickiewicza 1 1
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5349771, fax. 089 523 67 59
    REGON: 01251326200091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 i LPG do samochodów służbowych OR KRUS w Olsztynie i podległych placówek terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie i podległych Placówek Terenowych w Mrągowie, Nidzicy, Kętrzynie, Morągu, Iławie, Lidzbarku Warmińskim, Szczytnie, Ostródzie, Braniewie, Pasłęku, Nowym Mieście Lubawskim, Działdowie, Ełku, Olecku, oraz LPG do samochodów służbowych w PT Giżycku i Piszu Wspólny słownik zamówień CPV: 09.13.21.00-4, 09.13.30.00-0 2. Przewidywana wielkość zamówienia Ilość benzyny i LPG zaplanowana do zakupu przez Zamawiającego, dla samochodów służbo-wych w okresie 24 miesięcy wynosi 28000 litrów Pb-95 i 4000 litrów LPG. 3. Zakupy benzyny odbywać się będą na stacjach położonych w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby Oddziału i Placówek Terenowych wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, oraz sporadycznie na innych stacjach na terenie kraju. 4. Sprzedana zamawiającemu paliwo powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10.2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2005r. Nr 216, poz. 1825 z pózn. zm.), oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28.12.2006r. w sprawie wymagań dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2006r. Nr 251, poz. 1851 5. Zakupy benzyny dokonywane będą bez gotówki i bez rachunku, za pomocą kart tankowania wystawianych na numer rejestracyjny samochodu służbowego zamawiającego. Karty mają być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawianych przez wykonawcę, nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Należność będzie regulowana przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 6. Karty nowe będą wydawane zamawiającemu bezpłatnie. 7. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty, zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego wykonawcy, w celu zastrzeżenia utraconej karty oraz powinien dodatkowo dokonać potwierdzenia zgłoszenia telefonicznego za pomocą faksu. Zgłoszenia utraty karty tankowania przyjmowane są całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu utraty należy podać numer utraconej karty, typ, nazwę zamawiającego oraz numer rejestracyjny samochodu, na który została wystawiona karta.. 8. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty, od momentu telefonicznego przyjęcia zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży karty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 4) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ a w szczególności wykażą że: a) posiadają stacje paliw, na których istnieje możliwość zakupu benzyny Pb95 i LPG, na terenie województwa warmińsko-mazurskiego co najmniej w miastach: Mrągowo, Nidzica, Kętrzyn, Morąg, Iława, Lidzbark Warmiński, Szczytno, Ostróda, Braniewo, Pasłęk, Nowe Miasto Lubawskie, Działdowo, Ełk, Giżycko, Olecko, Pisz, a w pozostałych województwach przynajmniej jedna w województwie, czynną we wszystkie dni roku przynajmniej w godz. od 7 do 17, b) posiadają rozwiązania organizacyjno-techniczne pozwalające na bezgotówkowy zakup benzyny Pb95 i LPG za pomocą kart tankowania zabezpieczonych kodem PIN, c) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami, d) jakość sprzedawanego paliwa spełnia polskie normy zgodnie z aktami wykonawczymi do ustawy z dnia 25.08.2006r. o systemie monitowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2006r. Nr 169, poz. 1200). 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące załączniki : 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 3) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 5) wykaz stacji z podaniem lokalizacji na terenie całego kraju, na których istnieje możliwość zakupu benzyny bezołowiowej Pb95 i LPG(załącznik nr 2 i 3 SIWZ) 6) kserokopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. Z 2006r. Nr 89, poz. 625, z pózn zm.), 7) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust.4 Ustawy P.z.p. 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto likwidacji ani nie zgłoszono upadłości- wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język. polski, poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę 10) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Formularz oferty, wszelkie oświadczenia składane przez wykonawców muszą być autoryzowane, tj. opieczętowane i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wyko-nawcy. 5. Pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożenie pełnomocnictwa w niewłaściwej formie (np. poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii przez wykonawcę) spowoduje odrzucenie oferty. 6. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby podpisujące ofertę): 1) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelnie /imię i nazwisko/ lub z imienną pieczątką osoby poświadczającej), 2) w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem przez inną osobę niż osoba podpisująca ofertę, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 7. Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach