Przetargi.pl
BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W TARNOBRZEGU, PRZY UL. SIKORSKIEGO 86A W 2017 ROKU

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 236 505 , fax. 158 236 505
  • Data zamieszczenia: 2017-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Sikorskiego
    39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 236 505, fax. 158 236 505
    REGON: 83036649000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W TARNOBRZEGU, PRZY UL. SIKORSKIEGO 86A W 2017 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych – Pb 95 oraz oleju napędowego ON (zwanym dalej paliwem) do pojazdów egzaminacyjnych oraz pozostałych pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu WORD, a także urządzeń i maszyn dla Zamawiającego, w 2017 roku z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. Wymagane ilości: 1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 – 21 000 l. 2) Olej napędowy ON – 20 000 l. 2. Kody CPV: 1) Benzyna bezołowiowa 95 – 09132100-4 2) Olej napędowy – 09134100-8 3. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw, niż podane w pkt. 1. Z tytułu niezrealizowania zakupu paliw w ilościach podanych w pkt.1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 4. Cena paliw może ulec zmianie tylko wskutek jej zmian na krajowym i lokalnym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom. 5. Dostawy będą realizowane na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów, a w przypadku urządzeń i maszyn zamawiającego (kosiarka, dmuchawa, agregat prądotwórczy itp.) – z tankowaniem do karnistra. 6. Wykonawca zapewni właściwą jakość dostarczonego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi. Zamawiający wyrywkowo będzie wymagał przedstawienia świadectwa jakości dostarczanego produktu. 7. Tankowania będą się odbywały sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. 8. Rozliczenie zakupionego paliwa następować będzie na podstawie faktur wystawianych na koniec okresu rozliczeniowego. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe – pierwszy za paliwo pobrane od 1 do 15 dnia miesiąca i drugi od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. 9. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy „na dystrybutorze” w chwili zakupu, z uwzględnieniem upustu. Zamawiający dokonywał będzie zapłaty należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 10. Wykonawca zapewni odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w punkcie dystrybucyjnym do którego dojazd drogami publicznymi wynosi nie więcej niż 2,5 km od siedziby Zamawiającego (ul. Sikorskiego 86A, Tarnobrzeg). 11. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu zawarcia umowy listę osób uprawnionych do odbioru, tankowania paliwa (zał. nr 2 do umowy) oraz wykaz pojazdów, maszyn i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (zał. nr 1 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku maszyn i urządzeń paliwo może być tankowane do kanistra/ów. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania, po jednym dla każdej ze stron umowy). 12. Odbiór paliwa będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych (flotowych lub równoważnych) – identyfikujących pojazd, do zbiornika pojazdu Zamawiającego oraz w sporadycznych przypadkach do kanistra. Każda karta paliwowa ma być przyporządkowana do jednego pojazdu + jedna wolna karta do tankowań do karnistra. Podstawą do wystawienia kart jest wykaz pojazdów Zamawiającego stanowiący załącznik nr 1 do umowy. Na wydanej przez Wykonawcę karcie powinien być umieszczony numer rejestracyjny samochodu. 13. Karty paliwowe będą wystawione na koszt Wykonawcy w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku utraty karty Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej blokadę niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego. 14. Osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN stanowić będzie weryfikację karty jak i użytkownika. Jako potwierdzenie transakcji na stacji Zamawiający otrzyma dokument Wz lub inny. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentacji, asygnaty (Wz lub innego dokumentu) każdorazowego zakupu paliwa z uwzględnieniem między innymi następujących danych: adres stacji paliw, na której odbywa się transakcja, daty transakcji, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny jednostkowej paliwa oraz jego wartości. Zamawiający dopuszcza dokument Wz, lub inny bez ceny jednostkowej paliwa. 16. W przypadku zmiany w wykazie nazwisk pracowników lub liczby samochodów dane będą aktualizowane na bieżąco
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach