Przetargi.pl
Bezgotówkowe tankowanie paliw

Zakład Karny w Łupkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-543 Komańcza, Łupków 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 467-70-49 , fax. 0-13 4677011
  • Data zamieszczenia: 2012-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łupkowie
    Łupków 45 45
    38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
    tel. 013 467-70-49, fax. 0-13 4677011
    REGON: 00032110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe tankowanie paliw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie na stacjach paliw oleju napędowego (ON) do pojazdów będących w dyspozycji Zakładu Karnego w Łupkowie, w szacunkowej ilości 18 300 l. 2. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego dokonywania zakupu paliwa, na stacjach paliw będących częścią sieci stacji Wykonawcy. Przez sieć stacji Zamawiający rozumie stacje zlokalizowane na terytorium Polski, w tym co najmniej jedna stacja musi być położona w każdym z województw. 3. Położenie stacji powinno umożliwiać swobodny dojazd i tankowanie pojazdów osobowych i dostawczych. 4. Przedmiotowy zakup dokonywany będzie bezgotówkowo przy użyciu kart magnetycznych lub z mikroprocesorem tzw. chipowych lub innych, zwanych dalej kartami paliwowymi lub kartami, wydanymi nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę. Wykonawca wystawi i dostarczy bezpłatnie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy karty, za pomocą których dokonywane będą zakupy paliw w ilości 6 sztuk. 5. Osobą uprawnioną do posługiwania się kartą będzie kierowca poruszający się pojazdem o numerze rejestracyjnym zgodnym z numerem pojazdu, na który została wystawiona przedmiotowa karta. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć karty w terminie 14 dni od dnia złożenia takiego zapotrzebowania. 7. Wydane karty będą służyły tylko i wyłącznie do zakupu paliw. 8. Nabywane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). 9. Każda transakcja zakupu paliwa przez kierowcę Zamawiającego musi być zatwierdzona przez kierowcę Zamawiającego poprzez wprowadzenie poufnego kodu PIN lub poprzez złożenie czytelnego podpisu, następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez Wykonawcę. 10. Kierowca Zamawiającego otrzyma jeden egzemplarz dowodu dokonania transakcji. 11. Dowód transakcji o którym mowa powyżej powinien zawierać co najmniej: datę tankowania, adres stacji paliw, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj zatankowanego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, obowiązującą cenę paliwa w dniu zakupu bądź wartość zakupu. 12. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokładną ewidencje dokonanych transakcji zawierającą co najmniej: datę i czas tankowania, nazwę i adres stacji paliw, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj zatankowanego paliwa oraz jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. 13. Za dokonane zakupy oleju napędowego Zamawiający dokona zapłaty według cen detalicznych obowiązujących na stacjach paliw w dniu zakupu z uwzględnieniem stałego procentowego upustu od cen netto. 14. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16 -tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. 15. Płatności należności z tytułu sprzedaży oleju napędowego dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury, na wskazany w fakturze numer rachunku bankowego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stały procentowy upust od ceny netto
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach