Przetargi.pl
Bezgotówkowe, sukcesywne dostawy paliw płynnych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o.

Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Waryńskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 56 696 80 91 do 93 , fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 56 696 80 91 do 93, fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
    REGON: 34000902900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe, sukcesywne dostawy paliw płynnych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych podmiotów (Zamawiających) określonych w Rozdziale I SIWZ na stacjach paliw Wykonawcy. 2. Szczegółowy rodzaj i ilość paliw zużywanych przez poszczególne podmioty został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Szacunkowe łączne zapotrzebowanie Zamawiających wymienionych w Rozdziale I SIWZ na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio na: - benzynę bezołowiową 95 w ilości 5 063 l. - oleju napędowego w ilości 37 214 l. - LPG w ilości 2 020 l. 4. W okresie trwania umowy zawartej przez każdego z Zamawiających, prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliw. 5. Zakup paliwa odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy sukcesywnie i wg potrzeb Zamawiającego, po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonych rabatów. 6. Warunki zakupu paliwa: a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych, b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca musi dysponować minimum 1 stacją paliw czynną całodobowo oddaloną co najwyżej 5 km od granic administracyjnych miasta Grudziądz (z dystrybutorami odpowiadającymi danej części zamówienia) i przez wszystkie dni tygodnia. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji paliw. Wykonawca zapewni możliwość tankowania samochodów Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. 9. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., 1680) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590. 10. Odbiór paliwa odbywał się będzie bezgotówkowo. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze, dwa razy w miesiącu (po 15-tym dniu miesiąca i po ostatnim dniu miesiąca) za zakupione paliwo dla pojazdów Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga wystawienia kart paliwowych, zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa, przypisanych do numeru rejestracyjnego pojazdu (jedna karta na okaziciela, do tankowania urządzeń gospodarczych : kosiarka, odśnieżarka itp.). Zamawiający dopuszcza za jego pisemną zgodą, zastosowanie innej formy rozliczeń bezgotówkowych za zakup paliwa. 12. W przypadku zastosowania kart paliwowych, powinny one spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom. 13. W przypadku zastosowania kart paliwowych, Zamawiający wymaga dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa. 14. Wykonawca nie będzie żądał od poszczególnych Zamawiających wymienionych w Rozdziale I w celu wydania kart paliwowych przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów poza „wnioskiem o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa”, o którym mowa w punkcie 13. 15. Każda z jednostek wymieniona w Rozdziale I SIWZ jest traktowana jako odrębny Zamawiający i Płatnik. 16. Każdy z Zamawiających po przeprowadzonym postępowaniu zawrze umowę we własnym imieniu z wyłonionym wykonawcą. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 18. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii; - 09132100-4 - benzyna bezołowiowa; - 09134100-8 - olej napędowy. 19. Zamówienie jest podzielone na części: 1) Część I – benzyna bezołowiowa 95 i olej napędowy 2) Część II - LPG
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2018.755 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach