Przetargi.pl
Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów oraz sprzętu Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach

Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Michalusa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3524002, , fax. 18 3524002 w. 17
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach
    Michalusa 18
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3524002, , fax. 18 3524002 w. 17
    REGON: 49193673500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów oraz sprzętu Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, sukcesywna dostawa - zakup paliw płynnych, realizowana w formie tankowania do zbiorników samochodów służbowych oraz sprzętu Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach oraz do kanistrów. Stacja paliw musi zapewnić tankowanie samochodów siedem dni w tygodniu w godzinach od 6 do 20 i znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego tj. - Bazy Służby Liniowej Powiatowego Zarządu Drogowego w Libuszy – część I - Bazy Służby Liniowej Powiatowego Zarządu Drogowego w Uściu Gorlickim – część II 1. Zamawiający przewiduje, że w okresie umowy zakupi od wybranego Wykonawcy następujące ilości paliw płynnych: Cześć I – Baza PZD w Libuszy 1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 5 000 litrów 2. Olej napędowy - 30 000 litrów 3. LPG - 1 000 litrów Część II – Baza PZD w Uściu Gorlickim 1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1 000 litrów 2. Olej napędowy - 8 000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie części 1 - Zamawiający za spełnienie powyższego warunku uzna wykazaniem się przez Wykonawcę posiadaniem aktualnej na dzień składania ofert koncesji na obrót paliwami płynnymi, paliwami gazowymi W zakresie części 2 - Zamawiający za spełnienie powyższego warunku uzna wykazaniem się przez Wykonawcę posiadaniem aktualnej na dzień składania ofert koncesji na obrót paliwami płynnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców na etapie składania ofert: 1) OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ/ 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 1 i 1a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d) korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). UWAGA ! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w ppkt.2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach