Przetargi.pl
Bezgotówkowa dostawa paliw ciekłych do pojazdów służbowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Górze

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Hirszfelda 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5432414 , fax. 065 5432251
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze
    ul. Hirszfelda 8 8
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5432414, fax. 065 5432251
    REGON: 00030251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgora.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowa dostawa paliw ciekłych do pojazdów służbowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby samochodów służbowych zamawiającego. Przedmiotem dostaw jest benzyna bezołowiowa Pb95 oraz olej napędowy. 2.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 1. Kod CPV - 09134220-5 olej napędowy 2. Kod CPV - 09132100-4 benzyna bezołowiowa 3.Bezgotówkowy zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy . 4.Szacunkowe roczne zapotrzebowanie Zamawiającego: Benzyna bezołowiowa Pb95 - 600 litrów Olej napędowy - 19 795 litrów Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. 12 miesięcy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego. 5.Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupowanego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa. 7.Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa na stacji paliw umiejscowionej nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu w godzinach pracy stacji paliw. 8.Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825) oraz być zgodne z normami: PN EN 228:2005 (U) - dotyczy benzyny bezołowiowej, PN EN 590:2005 (U) - dotyczy oleju napędowego. 9. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw w danym miesiącu dokonywane będzie na podstawie zbiorczej faktury VAT w dwóch okresach rozliczeniowych po 15 dniu każdego miesiąca i w ostatnim dniu danego miesiąca, przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy. 10. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 44 ustawy wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w w warunki wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty: 1 koncesję, zezwolenie, licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy taki obowiązek nakładają; 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1 polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Tabela nr 1 Lp Nazwa dokumentu Nr załącznika 1 Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Załącznik nr 3 do oferty, dodatek nr 4 do siwz 2 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem: - koncesja na obrót paliwami ciekłymi Załącznik nr 4 do oferty 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Załącznik nr 5 do oferty 4 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Załącznik nr 6 do oferty, Tabela nr 2 - Inne dokumenty, które muszą znajdować się w złożonej ofercie Lp Nazwa dokumentu Nr załącznika 1 Złożona i właściwie podpisana oferta Dodatek nr 1 do siwz 2 Formularz cenowy Załącznik nr 2 do oferty oraz dodatek nr 3 do siwz 3 Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów np. konsorcjum wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia Załącznik nr 7 do oferty 4 Wzór umowy Załącznik nr 8 do oferty oraz dodatek nr 5 do swiz 1. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w wierszu 3 tabeli nr 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 P.z.p. konsorcjum dokumenty wskazane w wierszu 3 tabeli składają wszyscy Wykonawcy. 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są pod rygorem nieważności wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 4 wzywa w terminie przez siebie wyznaczonym Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgora.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach