Pomorska Akademia Medyczna ogłasza przetarg
- Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4800703 , fax. 091 4800705
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorska Akademia Medyczna
ul. Rybacka 1 1
70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4800703, fax. 091 4800705
REGON: 00028888600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ams.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Baza naukowa Katedry Fizjopatologii PAM w SPSK-2 w Szczecinie przy ul.Powstańców Wielkopolskich 72 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje przystosowanie czści pom . I piętra bud. nr.4 i części pom. bud.nr. 20 zlokalizowanych na terenie SPSK-2 dla potrzeb Katedry Fizjopatologii . Roboty objęte przetargiem to wykonanie nowej instalacji oświetleniowej , elektrycznej ,wodno-kanalizacyjnej , centralnego ogrzewania , wentylacyjnej oraz roboty budowlane polegające na : układaniu w części pomieszczeń glazury i terekoty , malowanie pomieszczeń po uprzednim ich przygotowaniu tj.- szpachlowanie , gładzenie , wymiana stolarki drzwiowej , montaz ścianek z profili aluminiowych . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 20 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieniach publicznych, 2)wnieśli wadium w wymaganej kwocie i w wymaganej formie, 3)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy), b)w okresie ostatnich pięciu lat wykonali z należytą starannością co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości min 300 000,00 PLN każda 4) udzielą min 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, a w szczególności: a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 PLN b)posiadają polisę ubezpieczeniową oc /deliktową/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykazanych osób; 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 8)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 ,wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10)informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 12)wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ 13)dowód wniesienia wadium. 14)Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, oraz szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem ilościowo-wartościowym użytych materiałów i sprzętu, opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej oraz wizji lokalnej. Uwaga! Ze względu na przyjęte wynagrodzenie ryczałtowe kosztorys ofertowy ma wyłącznie charakter informacyjno - pomocniczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa wentylacji mechanicznej w bud nr 98 Konotop
Dodano: 2015-09-25 - wykonanie instalacji SAP i oddymiania w budynku WNEiZ US przy ulicy Mickiewicza 66 - klatki schodowe A, B i C oraz w szybach windowych C i D w budynku przy ulicy Mickiewicza 64 w Szczecinie
Dodano: 2012-03-16 - Wykonanie i montaż wkładów kominowych w budynkach komunalnych ZBM w Koszalinie
Dodano: 2011-07-21 - Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 16 dla potrzeb WNoZ US - 3 etap (końcowy)
Dodano: 2010-09-22 - Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 16 dla potrzeb WNoZ US - 3 etap (końcowy)
Dodano: 2010-07-28 - 1) Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w pomieszczeniu archiwum książek w obiekcie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. H. Pobożnego 11, 2) Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji i wentylacji mechanicznej serwerowni w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2, 3) Zaprojektowanie i wykonanie wentylacji mechanicznej w Laboratorium Symulatorów Siłowni Okrętowych w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.
Dodano: 2009-06-19