Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zawierciańskiego w okresie od dnia 01.12.2009r. do dnia 30.11.2013r.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710710-2 w. 315 , fax. 032 6721971
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710710-2 w. 315, fax. 032 6721971
    REGON: 27628473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zawierciańskiego w okresie od dnia 01.12.2009r. do dnia 30.11.2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Zawierciańskiego w okresie od dnia 01.12.2009r. do dnia 30.11.2013r. obejmującej: 1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących dla: a) Powiatu Zawierciańskiego; b) jednostek organizacyjnych Powiatu działających w formie jednostek budżetowych, gospodarstw pomocniczych tj.: - Starostwo Powiatowe w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 - Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 - Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu, ul. 11 Listopada 2a - Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4 - Ośrodek Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4 - Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej, ul. Żarecka 24 - Zespół Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a - Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zawierciu, ul. Krzywa 3 - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu, ul. Leśna 12 - Gospodarstwo Pomocnicze Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy przy Zespole Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Szkół i Placówej Oświatowo - Wychowawczych w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach, Jeziorowice 25a - Warsztaty Szkolne przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 24 c) powiatowych funduszy celowych; d) dochodów własnych; e) innych, wynikających z przepisów prawa 2. realizację dyspozycji płatniczych bezgotówkowych ( przelewy w formie elektronicznej i papierowej ) 3. przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej i dokonywanie wypłat gotówkowych 4. świadczenie usług bankowości elektronicznej dla wszystkich rachunków bieżących: instalacja systemu w każdej jednostce organizacyjnej, przeszkolenie pracowników, realizacja przelewów, podgląd obrotów i sald 5. sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego na każdy dzień roboczy po każdej zmianie salda 6. prowadzenie bankowej obsługi w placówce położonej w Zawierciu z możliwością realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w godzinach od 900 do 1700 7. udostępnienie innych produktów bankowych, w sytuacji wystąpienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy z wybranym Oferentem 8. oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bieżących wg stawki WIBID 1M pomniejszonej o marżę banku obowiązującą w całym okresie obowiązywania umowy z wybranym Oferentem, z miesięczna kapitalizacją odsetek; stawka WIBID 1M jest stała przez okres 1 miesiąca kalendarzowego i wyliczana jako średnia arytmetyczna z 10 ostatnich notowań 1M z poprzedniego miesiąca 9. lokowanie środków pieniężnych na rachunkach lokat terminowych z terminem zapadalności dłuższym niż 1 dzień wg indywidualnych dyspozycji Zamawiającego 10. zawarcie umowy z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu o prowadzenie rachunków bankowych, na warunkach zaoferowanych w ofercie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących ( WIBID 1M minus marża banku )
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach