Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych na okres pięciu lat.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych na okres pięciu lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych na okres pięciu lat. Wykaz jednostek organizacyjnych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie 115 rachunków w tym rachunków bieżących (32) i pomocniczych (83 )oraz na wniosek Zamawiającego lub jednostki organizacyjnej w trakcie trwania umowy nowego rachunku bankowego, - realizację 388.800 poleceń przelewów w innym banku, - realizację 35.640 przelewów wewnętrznych w ramach tego samego banku, - realizacje 405.000 przelewów prowadzonych w innym banku - realizację wypłat gotówkowych 600 - realizację wpłat gotówkowych 600 - darmowe sporządzanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami na każdy dzień roboczy, dostarczanych następnego dnia roboczego, - zapewnienie usługi typu home banking umożliwiającej w szczególności realizację poleceń przelewów i uzyskiwanie informacji o historii operacji oraz stanie środków na rachunkach bankowych bieżących i pomocniczych, - instalację oprogramowania typu home banking na 26 stanowiskach wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, - uruchomienie punktu obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego, ul. Mątewska 17, na koszt wykonawcy, czynny w dniach i godzinach pracy Urzędu, - centrala Banku w Inowrocławiu, - koniczność posiadania w placówkach bankowych na terenie Inowrocławia, wrzutni nocnej. Określona w formularzu cenowym liczba rachunków i produktów bankowych służy do sporządzenia oferty. W trakcie realizacji zmówienia liczba rachunków i produktów bankowych będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za dokonywane wpłaty gotówkowe na rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne (interesanci) oraz jednostki organizacyjne. Wykonawca nie będzie pobierał innych opłat i prowizji związanych z bankową obsługą budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych, niż te określone w formularzu cenowym. Wykonawca może pobierać opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującymi u wykonawcy stawkami. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zleceń płatniczych zamawiającego złożonych w formie papierowej do godz. 13.00 w tym samym dniu, a zlecenia złożone po godz. 13.00 realizowane będą w następnym dniu roboczym do godz. 10.00 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zleceń płatniczych złożonych przez zamawiającego za pomocą elektronicznych nośników informacji nie później niż następnego dnia roboczego do godz. 13.00. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania wyciągów z rachunków bankowych zamawiającego w następnym dniu roboczym, po wykonaniu operacji, do godz. 12.00. Do oferty należy dołączyć w formie pisemnej krótką informację o banku składającym ofertę. Wykonawca zobowiązuje się do księgowań na rachunkach bankowych Zamawiającego, związanych z zamknięciem roku budżetowego, najpóźniej w ostatnim dniu roboczym danego roku kalendarzowego, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania środków na rachunku bankowym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach