Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Zakroczym i jednostek organizacyjnych gminy przez okres 4 lat

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7853223 , fax. 022 7853224
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 022 7853223, fax. 022 7853224
    REGON: 00053091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakroczym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Zakroczym i jednostek organizacyjnych gminy przez okres 4 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dane dot. przedmiotu zamówienia: - plan budżetu na 2016r. - dochody: 22.651.336 zł; - liczba rachunków: 24 szt. - szacunkowa roczna wielkość wpłat gotówkowych do banku: 948.000 zł; - szacunkowa roczna kwota wypłat gotówkowych z banku: 1.757.200 zł; - szacunkowa liczba przelewów wychodzących w skali roku: 16.682 szt. w tym do innych banków: 2.500 szt. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Zakroczym od dnia 17 stycznia 2016 r. do dnia 16 stycznia 2020 r., obejmująca (I) prowadzenie bieżącej obsługi bankowej oraz (II) udzielenie Gminie Zakroczym odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego. I W zakresie bieżącej obsługi bankowej Gminy Zakroczym oraz jej jednostek organizacyjnych zamówienie obejmuje: 1. Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych. 2.Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących, pomocniczych oraz depozytowych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 4.Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Gminy Zakroczym przez osoby upoważnione w imieniu posiadacza rachunku. 5.Przelewy na rachunki jednostek Gminy Zakroczym. 6.Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych gminy. 7.Wpłaty gotówkowe: a) na rachunki w banku klienta, b) na rachunki w innych bankach 8.Wypłaty gotówkowe. 9.Lokaty terminowe: a) na porę nocną powyżej 20.000 zł, b) na 48 godzin powyżej 20.000 zł, c) na 7 dni powyżej 20.000 zł, d) na m-c w kwocie powyżej 20.000 zł, e) na 3 m-ce w kwocie powyżej 20.000 zł, f) na 6 m-cy w kwocie powyżej 20.000 zł. 10.Sporządzanie historii do rachunku bankowego na prośbę zamawiającego 11.Umożliwienie osobom upoważnionym przez Zamawiającego uzyskanie informacji telefonicznych o stanie salda oraz wszelkich operacjach dokonywanych na rachunkach bankowych danego dnia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 12.Zainstalowanie w Urzędzie Gminy i jednostkach podległych systemu elektronicznej obsługi bankowej. 13.Dopisywanie odsetek bankowych do rachunków wszystkich jednostek organizacyjnych Gminny za miesiąc grudzień w dniu 31 grudnia oraz przeksięgowanie z tą samą datą środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, wskazanych na podstawie pisma Burmistrza na rachunek budżetu Gminny. Za wymienioną usługę Bank nie będzie pobierał żadnych opłat ani prowizji. 14.Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku. 15.Wydawanie opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych. 16.Dostępność wyciągów bankowych od godz. 8.00 dnia następnego. 17.Oprocentowanie rachunków podstawowych, pomocniczych, depozytowych oraz lokat obliczane będzie według wzoru: WIBID 1M pomnożony przez wskaźnik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie w skali roku środków zgromadzonych na rachunkach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakroczym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach