Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Pruszcz w okresie od 01.01.2015 roku do 31.12.2017 roku

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
    REGON: 09235105000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Pruszcz w okresie od 01.01.2015 roku do 31.12.2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Bankowa obsługa budżetu Gminy Pruszcz w okresie od 01.01.2015 roku do 31.12.2017 roku. 2. Wymagania stawiane wykonawcom: - pierwszeństwo na pobranie gotówki z kasy banku i zwrotu gotówki na rachunki bankowe, - dostęp do informacji na rachunkach bankowych drogą elektroniczną bezpośrednio z siedziby Urzędu, - możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do wysokości 1.000.000 zł . - możliwość dokonywania operacji ostatniego dnia roboczego roku w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, - możliwości otwarcia i prowadzenia rachunków pomocniczych w zależności od potrzeb, - bezpośrednia łączność z bankiem za pomocą Home- Banking. - możliwość lokowania wolnych środków na lokatach weekendowych i terminowych - informacje o stanie rachunku będą przekazywane codziennie (po każdej zmianie salda). Informacja będzie zawierała zestawienie wszystkich operacji przeprowadzonych na rachunku bankowym oraz saldo rachunku. - bank, oddział, filia, lub punkt kasowy, na czas realizacji umowy - muszą znajdować się na terenie miejscowości Pruszcz (86-120) - dowóz i odbiór gotówki z Urzędu Gminy w Pruszczu (kwoty powyżej 20.000zł). Przewiduje się średnio 5 przyjazdów w miesiącu. - bezpłatne oprogramowanie i przeszkolenie na 5 stanowiskach w zakresie obsługi home banking - możliwość odbioru wyciągów bankowych w kolejnym dniu roboczym - zmiana karty wzoru podpisów - wydawanie zaświadczeń i opinii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki obsługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach