Przetargi.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY KRAPKOWICE I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2011-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY KRAPKOWICE I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa bankowa budżetu polegać będzie między innymi na: 1.Otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunku depozytowego budżetu Gminy Krapkowice. 2.Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i rachunków pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych, tj. 2.1.Przedszkole Publiczne nr 1 w Krapkowicach 2.2.Przedszkole Publiczne nr 2 w Krapkowicach 2.3.Przedszkole Publiczne nr 4 w Krapkowicach 2.4.Przedszkole Publiczne nr 6 w Krapkowicach 2.5.Przedszkole Publiczne nr 8 w Krapkowicach 2.6.Przedszkole Publiczne w Żywocicach 2.7.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kórnicy 2.8.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Rogowie Opolskim 2.9.Zespół Szkół Sportowych nr 1 w Krapkowicach 2.10.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Krapkowicach 2.11.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Krapkowicach 2.12.Publiczna Szkoła Podstawowa w Żywocicach 2.13.Publiczne Gimnazjum nr 2 w Krapkowicach 2.14.Ośrodek Pomocy Społecznej w Krapkowicach 2.15.Środowiskowy Dom Samopomocy w Krapkowicach 2.16.Warsztat Terapii Zajęciowej w Krapkowicach 2.17.Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Krapkowicach 2.18.Krapkowicki Dom Kultury w Krapkowicach. 3.Otwarcia, prowadzenie i likwidacja rachunków w przyszłości w wyniku połączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek organizacyjnych na warunkach zadeklarowanych w ofercie, bez opłat i prowizji. 4.Uruchomieniu, bez naliczania opłat i prowizji dot. kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym do wysokości 5 mln zł. w każdym roku budżetowym (wg. limitu określonego corocznie w uchwale budżetowej Gminy) oprocentowanie oparte o stawkę WIBOR 3M złotowych depozytów międzybankowych wyliczanej jako średnia od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca przy stałej marży banku w wysokości określonej w ofercie wykonawcy. Oprocentowanie będzie ulegało zmianie co trzy miesiące, każdego pierwszego dnia rozpoczynającego się kwartału, tj. : 1 kwietnia, 1 lipca, 1 października, 1 stycznia. 5.Przyjmowanie wpłat gotówkowych na konto Gminy Krapkowice lub jednostek organizacyjnych dokonywanych przez zamawiającego i innych kontrahentów (osób prawnych, jednostek nie posiadających osobowości prawnej ora osób fizycznych) 6.Dokonywanie wypłat gotówkowych z banku przez Gminę Krapkowice lub jednostki organizacyjne i innych kontrahentów (osób prawnych, jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz osób fizycznych) na podstawie czeku gotówkowego lub zlecenia wypłaty na druku innym niż czek. 7.Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych typu over nigh, tygodniowe, weekendowe i inne, z oprocentowaniem nie niższym niż przewidzianym w punkcie 8 chyba, że oprocentowanie wynikające z aktualnej taryfy /uchwały Zarządu itp. będzie korzystniejsze dla Zamawiającego. 8.Oprocentowaniu środków pieniężnych na rachunkach Zamawiającego. Oprocentowanie oparte na stawce WIBID 1M zlotowych depozytów międzybankowych wyliczanej jako średnia od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca przy stałej marży banku w wysokości określonej w ofercie wykonawcy. Oprocentowanie będzie ulegało zmianie co miesiąc, każdego pierwszego dnia miesiąca. 9.Zapewnieniu od dnia zawarcia umowy pracę w elektronicznym systemie bankowym (instalacja, wdrożenie i przeszkolenie pracowników) umożliwiając realizację zleceń płatniczych w czasie rzeczywistym dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Zamawiającego w ciągu 10 dni od momentu dostarczenia przez Zamawiającego wymaganych przepisami dokumentów do otwarcia rachunków. 10.Zapewnieniu szkolenia niezbędnej ilości osób określonej przez zamawiającego. Liczba jednostek korzystających z systemu może się zmienić w okresie obowiązywania umowy. 11.Zapewnieniu realizacji dyspozycji przelewów złożonych do godziny 14.30 w tym samym dniu. 12.Zapewnieniu konwoju gotówki: a. codziennie z kasy Gminy Krapkowice /w poniedziałki o godz. 15.45, od wtorku do piątku o godz. 14.45) i w razie potrzeby do kasy Gminy znajdującej się siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Miasta i Gminy Krapkowice, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice b. 2 razy w miesiącu do kasy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krapkowicach znajdującej się w siedzibie jednostki przy ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice do godz. 9.00 wg. ustaleń z Kierownikiem jednostki. 13.Zapewnieniu dostarczenia wyciągów z kompletem dokumentów źródłowych w terminie do dwóch dni roboczych oraz sporządzeniu w razie potrzeby duplikatów wyciągów bankowych. 14.Zapewnieniu możliwości korzystania masowego przetwarzania płatności. 15.Świadczeniu innych usług bankowych w tym między innymi: wydawaniu książeczek czekowych, zaświadczeń, poświadczeń, opinii. 16.Udostępnieniu kart bankomatowych (na żądanie posiadacza rachunku. 17.Zapewnieniu bezpłatnego doradztwa finansowego w zakresie objętym umową rachunku bankowego. 18.Zapewnieniu obsługi kasowej zamawiającego w co najmniej 1 punkcie na terenie Miasta Krapkowice w okresie realizacji umowy. 19. Innych czynności bankowych wg. stawek nie wyższych niż obowiązujące na dzień złożenia wniosku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach