Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn w latach 2012-2014.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn w latach 2012-2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy, w latach 2012-2014. 2. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 3.Zakres zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) otwarcie, likwidacja i prowadzenie rachunków, na warunkach zadeklarowanych w ofercie; 2) możliwość obrotu między rachunkami za pośrednictwem poleceń przelewu; 3) stopa oprocentowania rachunków będzie zmienna, a jej wysokość będzie określana co miesiąc w wysokości : [średnia stawka WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy-miesiąc ] x [ R ]- niezmienny w okresie realizacji umowy wskaźnik określony przez Wykonawcę w ofercie ; kapitalizacja odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca; 4) realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w tym: - możliwość dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Kętrzyna przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków; - możliwość dokonywanie wpłat zamkniętych na terenie Kętrzyna; 5) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym; - przelewy złożone w formie papierowej do godziny 13:00 powinny być realizowane w tym samym dniu; 6) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla przewidywanej liczby 10 stanowisk (może ulec zmianie), w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie  i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, 7) wymagania wobec systemu bankowości elektronicznej : - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, - generowanie z możliwością wydruku wyciągów bankowych, - pełna informacja o dacie i godzinie operacji, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, - wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, z możliwością ich drukowania, - system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, - system w wersji on-line; 8) wydawanie blankietów czekowych; 9) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku; 10) możliwość udzielenia w rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, odnawialnego kredytu krótkoterminowego do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej, lecz nie więcej niż do kwoty 800 000,- PLN (osiemset tysięcy zł), na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego; szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową., - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana wg zmiennej stopy procentowej równej: [stała marża podana w ofercie] + WIBOR 1M; oprocentowanie kredytu w danym miesiącu będzie równe : [stała marża podana w ofercie] + WIBOR 1M na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedniego ; - za każdorazowe postawienie kredytu do dyspozycji Gminy Bank pobiera jednorazową prowizję w wysokości określonej w ofercie, - odsetki będą naliczane za każdy dzień, od wykorzystanej kwoty kredytu i będą pobierane z rachunku bieżącego Gminy raz w miesiącu, 11) jednostki organizacyjne Gminy będą miały prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi zgodnie z niniejszą SIWZ i na warunkach określonych w ofercie wykonawcy, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki tj. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym; 12) Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w niniejszej SIWZ i ofercie Banku; 13) dane opisujące wielkość zamówienia : zgodnie z SIWZ; 4. Kody CPV : 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 66100000-1 Usługi bankowe i inwestycyjne 5. Wykonawca przygotuje wzór umowy spełniający wymagania niniejszej SIWZ i przedstawi go Zamawiającemu do akceptacji. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie kredytu odnawialnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach