Przetargi.pl
„Bankowa obsługa budżetu Gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych”

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 518 392 , fax. 297 517 031
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 297 518 392, fax. 297 517 031
    REGON: 54447300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bankowa obsługa budżetu Gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych, tj.: - Urząd Gminy w Jednorożcu, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Jednorożcu, - Gminna Biblioteka Publiczna w Jednorożcu, - Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu, - Zespół Placówek Oświatowych w Jednorożcu, - Szkoła Podstawowa w Lipie, - Szkoła Podstawowa w Olszewce, - Publiczna Szkoła Podstawowa Żelazna Rządowa – Parciaki z siedzibą w Parciakach, - Publiczne Gimnazjum w Jednorożcu. 1. Kompleksowa obsługa bankowa zamawiającego obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych Urzędu Gminy w Jednorożcu i jednostkach organizacyjnych gminy Jednorożec, 2) Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie zawiązania zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 3) Realizacja poleceń przelewu (wersja papierowa), udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy, 4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych we wszystkie dni robocze w godzinach od 7:30 -15:00, wypłaty gotówkowe do 35.000,00 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia. 5) Wydawanie druków czeków gotówkowych i ich potwierdzanie, 6) Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, 7) Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku (wyciąg bankowy w formie papierowej wraz z załączonymi dowodami wpłat i wypłat), 8) Wydawanie historii rachunków bankowych w miarę zapotrzebowania, 9) Udzielenie gminie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 800.000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego, 10) Udzielenie telefonicznie informacji o stanie rachunku bankowego (usługa teleserwis), 11) Przyjmowanie i przechowywanie depozytów, 12) Zapewnienie transportu gotówki do kasy i z kasy Urzędu Gminy na wniosek Zamawiającego, 13) Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 14) Usługa wyzerowania wskazanych rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Jednorożec polegająca na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Gminy. Usługa wyzerowania wskazana zostanie w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć, 15) Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych na warunkach negocjowanych telefonicznie. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego: 1. podaje się wykonanie budżetu dochodów: - za 2016 rok 33.685.633,61 zł, - za 2017 rok 34.640.594,47 zł, - za 2018 rok 36.815.876,00 zł, 2. załącza się: - bilans z wykonania budżetu Gminy Jednorożec na dzień 31.12.2018 r., - Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2018 r. Planowane dochody budżetu gminy i podległych jednostek na dzień 10.05.2019 r. wynosi 35.738.141,33 zł. Kredyt w rachunku bieżącym gminy – maksymalny limit 800.000,00 zł. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, formularzu ofertowym oraz załącznikach jest mowa o: - prowizji - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty (wartości), - opłacie - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie przez bank działalności. Do oferty powinna być załączona kserokopia ww. zezwolenia. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informację zawartą w dokumencie załączonym do oferty. Z tresci dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25a ust.1 uPzp 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25a ust.1 uPzp 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik 6) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach