Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7518392 , fax. 029 7517031
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 029 7518392, fax. 029 7517031
    REGON: 00054447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych, tj.: - Urząd Gminy w Jednorożcu, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Jednorożcu, - Gminna Biblioteka Publiczna w Jednorożcu, - Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu, - Zespół Placówek Oświatowych w Jednorożcu, - Szkoła Podstawowa w Lipie, - Szkoła Podstawowa w Olszewce, - Publiczna Szkoła Podstawowa Żelazna Rządowa - Parciaki z siedzibą w Parciakach, - Publiczne Gimnazjum w Jednorożcu. 1. Kompleksowa obsługa bankowa zamawiającego obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych Urzędu Gminy w Jednorożcu i jednostkach organizacyjnych gminy Jednorożec, 2) Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie zawiązania zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 3) Realizacja poleceń przelewu (wersja papierowa), udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy, 4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych we wszystkie dni robocze w godzinach od 7:30 -15:00, wypłaty gotówkowe do 35.000,00 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia. 5) Wydawanie druków czeków gotówkowych i ich potwierdzanie, 6) Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, 7) Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku (wyciąg bankowy w formie papierowej wraz z załączonymi dowodami wpłat i wypłat), 8) Wydawanie historii rachunków bankowych w miarę zapotrzebowania, 9) Udzielenie gminie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 800.000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego, 10) Udzielenie telefonicznie informacji o stanie rachunku bankowego (usługa teleserwis), 11) Przyjmowanie i przechowywanie depozytów, 12) Zapewnienie transportu gotówki do kasy i z kasy Urzędu Gminy na wniosek Zamawiającego, 13) Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 14) Usługa wyzerowania wskazanych rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Jednorożec polegająca na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Gminy. Usługa wyzerowania wskazana zostanie w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć, 15) Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych na warunkach negocjowanych telefonicznie. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego: 1. podaje się wykonanie budżetu dochodów: - za 2013 rok 26.604.445,46 zł, - za 2014 rok 32.877.374,08 zł, - za 2015 rok 33.542.086,13 zł, 2. załącza się: - bilans z wykonania budżetu Gminy Jednorożec na dzień 31.12.2015 r., - Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2015 r. Planowane dochody budżetu gminy i podległych jednostek na dzień 09.05.2016 r. wynosi 31.980.024,42 zł. Kredyt w rachunku bieżącym gminy - maksymalny limit 800.000,00 zł. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, formularzu ofertowym oraz załącznikach jest mowa o: - prowizji - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty (wartości), - opłacie - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 671100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunków bieżących
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach