Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Mełno, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4683121 , fax. 56 4683188
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta
    86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4683121, fax. 56 4683188
    REGON: 00053429100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gruta.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.) Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy: Gminna Biblioteka Publiczna w Grucie Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Grucie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie Szkoła Podstawowa w Grucie Szkoła Podstawowa w Boguszewie Szkoła Podstawowa w Słupie Szkoła Podstawowa w Plemiętach Szkoła Podstawowa w Nicwałdzie Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Królewskiej Gimnazjum w Grucie Przedszkole Samorządowe w Mełnie Gminne Centrum Kultury w Grucie przy czym liczba jednostek gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia .2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej. 2.) Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Gruta w okresie 3 lat w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240). Warunkiem formalnym uczestnictwa w przetargu jest posiadanie na terenie Gminy Gruta oddziału banku lub punktu kasowego lub zobowiązanie się do jego utworzenia do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. W oddziale tym (lub w punkcie kasowym) będą dokonywane wpłaty z tytułu należności przypadających Zamawiającemu oraz wpłaty i wypłaty własne Zamawiającego. 3.) 1. Wybrany bank dokona instalacji usługi bankowości elektronicznej (home - banking) w Urzędzie Gminy w Grucie na 5 /pięciu/ stanowiskach komputerowych, z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia ilości stanowisk komputerowych w czasie trwania umowy. 4.) Wybrany bank przyjmie odpowiedzialność za bezpieczeństwo i niezawodność obsługi elektronicznej. 5.) Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej. 6.) Wybrany bank zapewni realizację złożonych przelewów/dyspozycji w tym samym dniu. 7.) Szacunkowa wartość wpłat gotówkowych z tytułu należności przypadających Zamawiającemu (opłaty za zużytą wodę, opłaty za odprowadzane ścieki, opłaty z tytułu podatku rolnego, opłaty za użytkowanie wieczyste gruntów, czynsze, opłaty z tytułu wydania dowodów osobistych itp.) oraz wpłat własnych wynosi 1.100.000 zł w ciągu jednego roku, tj. 3.300.000 zł w ciągu trzech lat trwania umowy. Od lipca 2013r., mieszkańcy gminy będą dokonywać wpłat wynikających z przejęcia przez gminę gospodarki odpadami - szacowana kwota wpływów z tego tytułu to 400.000 zł 8.) Szacunkowa liczba operacji kasowych (wpłat gotówkowych) wynosi 9.840 w ciągu roku, tj. 29.520 w ciągu trzech lat. 9.) Punkt obsługi kasowej powinien być otwarty w godzinach 800 do 1500. 10.) Z tytułu prowadzenia czynności obsługi kasowej Zamawiający będzie płacił ryczałt. Rozliczenie ryczałtu będzie dokonywane za każdy miesiąc prowadzenia obsługi kasowej w terminie określonym w umowie. 11.) W przypadku kiedy wybrany do wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Gruta Wykonawca nie posiada w dniu składania ofert oddziału lub punktu kasowego na terenie Gminy Gruta będzie zobowiązany do utworzenia takiego oddziału lub punktu kasowego w miejscowości w której Zamawiający ma siedzibę (Gruta) do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. Koszty związane z utworzeniem punktu kasowego lub oddziału poniesie wybrany Wykonawca. 12.) Bank prowadzący punkt obsługi kasowej będzie mógł realizować w tym punkcie inne czynności bankowe wynikające ze świadczonych przez ten bank usług. 13.) Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym obowiązywania umowy (limit zadłużenia w rachunku Gminy, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej). Jedynym kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jego oprocentowanie. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji za przyznanie kredytu ani innych opłat związanych z jego obsługą. Wykonawca będzie naliczał odsetki tylko od wykorzystanej części kredytu. Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych. 14.) Wybrany bank z tytułu wykonywania czynności bankowej obsługi budżetu opisanych w przedmiocie zamówienia nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji poza wymienionymi w ofercie. 15.) Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego, innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia, wybrany bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w banku oficjalną tabelą opłat i prowizji, stanowiącą załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gruta.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach