Gmina Fabianki ogłasza przetarg
- Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2517210 , fax. 054 2517229
- Data zamieszczenia: 2012-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
Fabianki 4 4
87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2517210, fax. 054 2517229
REGON: 91086684400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Fabianki i jednostek organizacyjnych Gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Fabianki i jednostek organizacyjnych Gminy. Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, w tym:- możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie-możliwość negocjacji kursów wymiany walut-możliwość obrotu walutowego między rachunkami, jak również za pośrednictwem poleceń przelewu;-potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych;-oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M pomniejszona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie kwartalnie. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem;Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym:-dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków-możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków-dokonywanie wpłat zamkniętych. Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach:-przelewy dokonywane przy pomocy bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym-przelewy złożone w formie papierowej do godz. 14.00 powinny być realizowane w tym samym dniu-możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych.Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, w tym:zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej-przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank-serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin.-w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat-przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb.System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej:-dostęp do usług przez 24 - godziny w każdym dniu roboczym;-dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym;-możliwość dokonywania przelewów bankowych;-generowanie -wydruk wyciągów bankowych;-pełną informację o dacie i godzinie operacji-przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwach systemu-umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym-wykonywanie analiz i raport ów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania-system musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami-system w wersji online,Wydawanie blankietów czekowych, Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku,Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie.Możliwość udzielenia na rachunku bieżących budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowym w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym:-zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową,-każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu,-Uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat,-Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda nie wykorzystanej części kredytu,-kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej;-zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia,-kredyt oprocentowany będzie na dany dzień wg. WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stała w okresie obowiązywania umowy;-odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu-zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego,-w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę , która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. Zastrzega się , iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. Zamawiający wymaga aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Fabianki i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w siwz. Bank zapewni funkcjonowanie systemu umożliwiającego regulowanie należności budżetu Gminy oraz jednostek wg. potrzeb za pomocą kart płatniczych oraz zainstalowanie terminala do dokonywania płatności kartą płatniczą. Po udzieleniu zamówienia Bank będzie posiadał -otworzy na terenie Fabianek lub Szpetala Górnego placówkę kasową Banku filia, oddział - w okresie nie dłuższym niż 30 dni od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie kredytów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenie rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy.
Dodano: 2016-07-22 - Obsługa świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenie rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy
Dodano: 2016-07-14 - WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU POWIATU GRUDZIĄDZKIEGO W OKRESIE 3 LAT
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego
Dodano: 2016-06-15 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Kruszwica w latach 2016-2020
Dodano: 2016-06-01 - Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
Dodano: 2016-05-25 - WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU POWIATU GRUDZIĄDZKIEGO W OKRESIE 5 LAT
Dodano: 2016-05-13 - Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu
Dodano: 2016-04-20 - WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO
Dodano: 2016-02-04 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-19