Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu gminy Dragacz

Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
    Dragacz 7A 7A
    86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
    REGON: 00053437400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dragacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu gminy Dragacz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Bankowa obsługa budżetu gminy Dragacz. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu gminy, jednostek organizacyjnych, zakładu budżetowego, instytucji kultury w okresie od dnia 05.08.2014 r. do dnia 04.08.2018 r., w tym: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i rachunków pomocniczych w liczbie nie mniejszej niż 5, 2) realizację przelewów w formie papierowej w banku obsługującym w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 3) realizację przelewów w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 4) realizację przelewów dokonywanych z wykorzystaniem systemu elektronicznego środków na rachunki prowadzone w innych bankach w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 5) realizację przelewów dokonywanych z wykorzystaniem systemu elektronicznego środków w banku obsługującym w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 6) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 7) dokonywanie wypłat gotówkowych (czek na kwotę 5.000,00 zł), 8) dokonywanie wypłat gotówkowych (wypłata zasiłków z pomocy społecznej wg listy na kwotę 3.000,00 zł), 9) sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych najpóźniej do godz. 1400 dnia następnego po dokonaniu operacji na rachunkach bankowych, 10) udostępnienie informacji o saldzie rachunku bankowego za pomocą systemu elektronicznego, 11) wydawanie opinii i zaświadczeń dla potrzeb Zamawiającego, 12) wydawanie blankietów czeków w liczbie około 500 szt. rocznie, 13) możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych 1 - 7 dniowych oraz lokatach typu OVERNIGHT, 14) Wykonawca będzie dokonywał miesięcznie kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego, 15) umożliwienie uruchomienia kredytu w kwocie ok. 1 mln w rachunku bieżącym dla Urzędu Gminy w Dragaczu na okres do jednego roku budżetowego z możliwością corocznego ponawiania wg następujących zasad: a) oprocentowanie obliczane będzie w oparciu o zmienną stawkę procentową dla wartości WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Wykonawcy dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, b) kosztami obsługi kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu oraz prowizja nie większa niż 1% za rozpatrzenie i przygotowanie wniosku do negocjacji, c) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 16) Wykonawca prowadzący obsługę zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego: a) podjęcia gotówki z rachunków bankowych codziennie do godz. 1500, b) wpłaty gotówki na rachunki bankowe codziennie do godz. 1500, 17) dostarczenie, zainstalowanie, skonfigurowanie, aktualizacja oprogramowania sytemu elektronicznego oraz przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników, 18) zapewnienie prawidłowego działania oraz bieżącej obsługi i eksploatacji systemu elektronicznego w okresie miesięcznym. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bankowych tytułem: a) dokonywania wewnętrznych przelewów papierowych i elektronicznych pomiędzy rachunkami Zamawiającego utworzonymi w banku Wykonawcy, b) dostarczenia, zainstalowania, skonfigurowania, aktualizacji oprogramowania sytemu elektronicznego oraz szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z jego wykonaniem, a także dokonania oceny dokumentów i informacji koniecznych do wyceny przedmiotu zamówienia przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach