Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu gminy Dragacz

Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3324969 , fax. 052 3324974
  • Data zamieszczenia: 2010-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
    Dragacz 7a 7a
    86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3324969, fax. 052 3324974
    REGON: 00053437400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dragacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu gminy Dragacz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Bankowa obsługa budżetu gminy Dragacz. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu gminy, jednostek budżetowych, zakładu budżetowego i instytucji kultury w okresie od dnia 05.08.2010 r. do dnia 04.08.2014 r., w tym: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i rachunków pomocniczych w liczbie nie mniejszej niż 5, 2) realizację przelewów w formie papierowej w banku obsługującym w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 3) realizację przelewów w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 4) realizację przelewów dokonywanych z wykorzystaniem systemu elektronicznego środków na rachunki prowadzone w innych bankach w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 5) realizację przelewów dokonywanych z wykorzystaniem systemu elektronicznego środków w banku obsługującym w liczbie około 500 szt. miesięcznie, 6) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 7) dokonywanie wypłat gotówkowych (czek na kwotę 5.000,00 zł) 8) dokonywanie wypłat gotówkowych (wypłata zasiłków z pomocy społecznej wg listy na kwotę 3.000,00 zł) 9) przekazywanie wyciągów bankowych najpóźniej do godz. 14.OO dnia następnego po dokonaniu operacji na rachunkach bankowych, 10) wydawanie opinii i zaświadczeń; 11) wydawanie blankietów czeków w liczbie około 500 szt. rocznie, 12) możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych 1-7 dniowych oraz lokatach typu OVERNIGHT, 13) Wykonawca będzie dokonywał miesięcznie kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. 14) Wykonawca prowadzący obsługę zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego: a) podjęcia gotówki z rachunków bankowych codziennie do godz. 15.30, b) wpłaty gotówki na rachunki bankowe codziennie do godz. 15.30, 15) nieodpłatne zainstalowanie sytemu elektronicznego i szkolenie, 16) eksploatację systemu elektronicznego w okresie miesięcznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach