Przetargi.pl
Badanie społecznej percepcji służby cywilnej.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6947503 , fax. 022 6946671
  • Data zamieszczenia: 2011-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
    00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6947503, fax. 022 6946671
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie społecznej percepcji służby cywilnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Badanie społecznej percepcji służby cywilnej, na które składają się moduły: 1) moduł badań jakościowych, obejmujący przeprowadzenie dyskusji w 12 grupach fokusowych oraz przeprowadzenie wywiadów indywidualnych z 30 osobami; 2) moduł badań ilościowych, obejmujący przeprowadzenie techniką CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing) ankietowego badania na liczącej co najmniej 1000 osób ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski; 3) moduł analizy dyskursu publicznego, obejmujący analizę treści, analizę znaczeń kulturowych, analizę opozycji oraz analizę kodów występujących w publikacjach medialnych poświęconych zagadnieniom służby cywilnej. 2. Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, (który będzie załącznikiem do umowy), stanowiący Załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a także wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. 3. Wizerunek służby cywilnej. Założenia i metodologia planowanych badań socjologicznych, o którym mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 319 800 złotych brutto (przy założeniu stawki podatku VAT - 23%). 5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, z wyjątkiem sprawozdawczości i nadzoru. 6. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część (części) zamówienia, które powierza podwykonawcy (podwykonawcom). 7. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794162005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Złożona oferta musi byc zabezpieczona wadium o wartości 7 800,00 PLN (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych) obejmujące okres związania ofertą. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew bankowy), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do wypłaty sumy wymaganego wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Konceptualizacja problemu badawczego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/zamowienia/publiczne/aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach