Przetargi.pl
„Badanie potrzeb i preferencji potencjalnych klientów w zakresie narzędzi umożliwiających automatyzację przetwarzania i analizy dokumentów”

NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 01-045 Warszawa, ul. Kolska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
    ul. Kolska 12
    01-045 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 010464542
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Badanie potrzeb i preferencji potencjalnych klientów w zakresie narzędzi umożliwiających automatyzację przetwarzania i analizy dokumentów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 1 (jednego) Badania, polegającego na przeprowadzeniu 30 (trzydziestu) Wywiadów IDI, w tym: 1) Przygotowanie Kwestionariusza rekrutacyjnego na potrzeby rekrutacji uczestników Badania na podstawie materiałów i wytycznych przekazanych przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia umowy. Ramowy Kwestionariusz rekrutacyjny stanowi Załącznik nr 1 do SWZ- SOPZ, zwanego dalej „SOPZ”;2) Przeprowadzenie rekrutacji uczestników Badania zgodnej z przedstawioną poniżej segmentacją grupy docelowej oraz z uzgodnionym z Zamawiającym Ramowym Kwestionariuszem rekrutacyjnym, o którym mowa w 1) powyżej. n=11 – osoby z grup zawodowych tj.: sędziowie, prokuratorzy, adwokaci, radcy prawni, w tym 4 aplikantów z powyższych grup zawodowych oraz 3 osoby z grupy adwokaci i radcy prawni zatrudnione w urzędach administracji publicznej;n=5 – osoby pracujące w obszarze usług prawnych będące np. doradcami podatkowymi, compliance officerami, inspektorami danych osobowych, asystentami prawników. Warunkiem koniecznym zakwalifikowania danej osoby do Badania jest praca z dokumentami tekstowymi w szczególności dokumentami o dużej objętości (powyżej 50 stron A4) np. umowami, aktami prawnymi, pismami procesowymi, orzeczeniami, opiniami prawnymi, których objętość stwarza trudności w manualnym ich przetwarzaniu (np. ręcznym wyszukiwaniu informacji);n=12 – naukowcy reprezentujący nauki społeczne tj.: antropologia, etnografia, geografia, historia, pedagogika, politologia, polityka społeczna, psychologia, religioznawstwo, socjologia, i humanistyczne jak archeologia, bibliologia, medioznawstwo, etnologia, filologia, filozofia, historia, historia sztuki, językoznawstwo, kulturoznawstwo, literaturoznawstwo, muzykologia, pedagogika, w tym 6 młodych naukowców (osoby posiadające stopień doktora, od uzyskania którego nie upłynęło 7 lat) i 6 samodzielnych pracowników naukowych (osoby, które uzyskały stopień doktora habilitowanego);Naukowcy włączeni do próby badawczej powinni pisać teksty, przede wszystkim takie jak: artykuły naukowe, rozprawy habilitacyjne, książki naukowe, książki i artykuły popularnonaukowe, recenzje i komentarze do innych prac naukowych, wnioski grantowe, materiały edukacyjne.n=2 – osoby zatrudnione w biurach obsługi badań na uczelniach wyższych, którzy wspierają naukowców w opracowywaniu wniosków grantowych;gdzie, n = liczba wywiadów.3) Opracowanie Scenariusza Wywiadu, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy wytyczne w terminie 2 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia umowy;4) Przeprowadzenie 30 (trzydziestu) trwających około 75 minut wywiadów w trybie online techniką IDI, zgodnie z przyjętą segmentacją grup docelowych;5) Utrwalenie i dostarczenie nagrań audio lub wideo z przeprowadzonych Wywiadów IDI oraz ich transkrypcji w formacie MS Word;6) Dostarczenie Raportu z Wywiadów IDI w formacie edytowalnym MS Word i PDF;7) Zaprezentowanie Raportu z Wywiadów IDI w siedzibie Zamawiającego w ustalonym z Wykonawcą terminie, nie później niż na 5 dni roboczych po jego akceptacji;8) Przeprowadzenie jednodniowych Warsztatów Design Thinking, w ustalonym z Wykonawcą terminie, nie później niż na 10 dni roboczych, liczonych od dnia zaakceptowania Raportu z Wywiadów IDI, ale nie wcześniej niż zrealizowanie zakresu pkt 7), w których weźmie udział 12-15 uczestników oraz 3 badaczy, których celem będzie opracowanie koncepcji produktu NLP dostosowanego do potrzeb zidentyfikowanych w Wywiadach IDI. W Warsztatach ze strony Zamawiającego wezmą udział 4 osoby. Za rekrutację pozostałych uczestników Warsztatów odpowiada Wykonawca. Wynajęcie sali, koszty cateringu oraz koszty materiałów do Warsztatów, leżą po stronie Zamawiającego.9) Dostarczenie Raportu z Badania w formacie edytowalnym MS Word i PDF.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.3. Termin realizacji zamówienia: 76 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający wymaga, aby zrealizowanie Wywiadów IDI, dostarczenie nagrań, transkrypcji oraz Raportu z Wywiadów IDI zostało zrealizowane w terminie do 35 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy lub krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę w Ofercie (w pkt 5 Formularza oferta). Termin, o którym mowa w ust.1 pkt 1)-6) dotyczący zrealizowania Wywiadów IDI, dostarczenia nagrań, transkrypcji oraz Raportu z Wywiadów IDI stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 3 SWZ. Zaprezentowanie Raportu, o czym mowa jest w ust. 1 pkt 7) powyżej odbędzie się w terminie do 5 dni roboczych po akceptacji Raportu z Wywiadów IDI, o którym mowa w ust. 1 pkt 6) powyżej. Warsztaty, o których mowa w ust. 1 pkt 8) powyżej zostaną przeprowadzone w terminie do 10 dni roboczych po zaakceptowaniu Raportu, o którym mowa w ust. 1 pkt 6) powyżej. Dostarczenie Raportu z Badania, o którym mowa w ust. 1 pkt 9) powyżej nastąpi w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia Warsztatów.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Potencjał kadrowy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, dysponuje poniższymi (4) czterema osobami, tj. co najmniej:a) Jedną (1) osobą koordynującą pracę zespołu badawczego, która:i. Posiada min 5 lat doświadczenia w kierowaniu i nadzorowaniu prac zespołów badawczych.ii. Posiada doświadczenie w realizacji badań dotyczących narzędzi cyfrowych. (Zamawiający pod pojęciem „narzędzi cyfrowych” rozumie: zbiór aplikacji, oprogramowania i urządzeń elektronicznych wykorzystywanych w celu zarządzania, przetwarzania, analizy, komunikacji oraz tworzenia i udostępniania treści w środowisku cyfrowym).iii. Posiada minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu badań jakościowych metodą IDI, zarówno online, jak i offline (tj.: osoba, która zajmowała się przeprowadzeniem takich badan).iv. Posiada doświadczenie w badaniach Grupy Docelowej wskazanej przez Zamawiającego w pkt 7 SOPZ.v. Jest autorem lub współautorem co najmniej 5 raportów końcowych z przeprowadzonych badań zrealizowanych z wykorzystaniem metod jakościowych w tym badań IDI.b) Jedną (1) osobę koordynującą realizacje Warsztatów, która:i. Posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu Warsztatów jako moderator warsztatów Design Thinking.ii. Posiada doświadczenie w badaniach grupy docelowej wskazanej przez Zamawiającego w pkt 7 SOPZ.iii. Jest autorem lub współautorem co najmniej 3 raportów końcowych z przeprowadzonych warsztatów.c) Dwiema (2) osobami będącymi badaczami jakościowymi – każda z tych osób powinna:i. Posiadać minimum 3 lata doświadczenia z zakresu badań jakościowych w tym IDI.ii. Posiadać doświadczenie w przeprowadzaniu badań dotyczących narzędzi cyfrowych. (Zamawiający pod pojęciem „narzędzi cyfrowych” rozumie: zbiór aplikacji, oprogramowania i urządzeń elektronicznych wykorzystywanych w celu zarządzania, przetwarzania, analizy, komunikacji oraz tworzenia i udostępniania treści w środowisku cyfrowym).iii. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej 3 projekty badawcze z wykorzystaniem badań IDI . (Zamawiający przez „projekt badawczy” rozumie: przeprowadzenie badania rynkowego obejmującego proces zbierania, analizy i interpretacji danych dotyczących rynku, w celu zrozumienia jego charakterystyki, trendów, potrzeb klientów, konkurencji oraz innych istotnych czynników).UWAGA!W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych w Rozdziale V ust. 3 pkt 4) Wykonawcy wykazują łącznie.Funkcje potencjału kadrowego, o którym mowa w ust. 3 pkt 4) lit a), lit. b) i lit. c) nie mogą być ze sobą łączone.2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach