Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, ul. Szpitalna 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2632233 w. 420 , fax. 067 2635878
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
ul. Szpitalna 28 28
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 067 2632233 w. 420, fax. 067 2635878
REGON: 00030000900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badanie Bilansu za rok 2009 ZP 37 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Badanie Bilansu za rok 2009 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od dostawców lub wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych . Zamawiający żąda , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , następujących dokumentów : 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych . 3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania finansowego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu za rok 2015
Dodano: 2015-10-07 - Usługa przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania finansowego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu za rok 2014
Dodano: 2014-11-18 - Usługa audytu zewnętrznego projektu: POKL.03.03.02-00-072/10-00 Nowa jakość praktyk pedagogicznych na WPA w Kaliszu Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-11-13 - Wykonanie usługi badania sprawozdania finansowego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, dziesięciu przynależnych rolniczych i leśnych zakładów doświadczalnych oraz Technikum Inżynierii Środowiska i Agrobiznesu w Poznaniu za 2014 rok
Dodano: 2014-11-07 - Przeprowadzenie audytu finansowego projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL (konkurs nr 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Tytuł projektu: Tablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego).
Dodano: 2014-09-10 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego w projekcie: Nowoczesne strategie wielostronnego przygotowania studentów do zawodu nauczyciela wspomagane internetowym systemem kształcenia. Przyroda w praktyce szkolnej
Dodano: 2013-12-06 - Wykonanie usługi badania sprawozdania finansowego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu i 10 przynależnych rolniczych i leśnych zakładów doświadczalnych za rok 2013
Dodano: 2013-11-05 - Usługa audytu zewnętrznego projektu Szkoła i Uniwersytet - wspólne działania na rzecz podniesienia jakości studenckich praktyk pedagogicznych realizowanego przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe)
Dodano: 2012-12-17 - Wybór wykonawcy na pełnienie funkcji: specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Kraina zabawy nr umowy POKL.09.01.01-30-049/12-00
Dodano: 2012-12-06 - Wybór wykonawcy na pełnienie funkcji: specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Kraina zabawy nr umowy POKL.09.01.01-30-049/12-00
Dodano: 2012-11-22