Przetargi.pl
Badanie ankietowe pn. Wzory konsumpcji alkoholu

Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-326 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 250 63 25, , fax. 22 250 63 60
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    Aleje Jerozolimskie 155
    02-326 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 250 63 25, , fax. 22 250 63 60
    REGON: 01026692500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parpa.pl; www.parpabip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie ankietowe pn. Wzory konsumpcji alkoholu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na przygotowaniu i przeprowadzeniu badania ankietowego na próbie reprezentatywnej mieszkańców Rzeczpospolitej Polskiej w wieku 18+. Celem badania jest pomiar spożycia alkoholu, analiza wzorów picia, identyfikacja problemów związanych z alkoholem, a także stylu życia. Badanie należy przeprowadzić zgodnie z następującymi wytycznymi: a) użycie kwestionariusza dostarczonego przez zamawiającego (wstępny projekt w załączeniu) b) metoda zbierania danych: komputerowo wspierane bezpośrednie wywiady ankietowe Computer Assisted Personal Interview – CAPI) c) wielkość próby – minimum 2200 (dwa tysiące dwieście), przy czym 2000 losowane w populacji 18+, a 200 w populacji 60+ d) dobór próby probabilistyczny e) wysłanie listu „zapowiedniego” o treści uzgodnionej z Zamawiającym f) zapewnienie prywatności i anonimowości respondentów oraz ochrona indywidualnych danych. Do zadań wykonawcy będzie należało: a) przygotowanie w porozumieniu ze zleceniodawcą instrukcji dla ankieterów b) przygotowanie w porozumieniu ze zleceniodawcą kart demonstracyjnych c) przygotowanie w porozumieniu ze zleceniodawcą pisemnej informacji dla respondentów o celu badania oraz o gwarancji poufności zebranych danych d) przygotowanie próby z uwzględnieniem następujących wytycznych: próba wykonana (liczba zrealizowanych ankiet) nie mniejsza niż 2200 (dwa tysiące dwieście), przy czym 2000 losowane w populacji 18+, a 200 w populacji 60+; wielkość próby wylosowanej musi uwzględniać stopień jej wykonania próba losowa gospodarstw domowych, warstwowa z proporcjonalną alokacją o przy warstwowaniu próby należy uwzględnić strukturę populacji ze względu na płeć, wiek (18-35, 36-59, 60+) oraz miejsce zamieszkania (wieś, miasto poniżej 50 tys. mieszkańców, miasto 50-200 tys. mieszkańców, miasto powyżej 200 tys. mieszkańców) losowanie respondentów w gospodarstwach domowych przeprowadzone przez ankietera przy użyciu mechanizmu losowego wbudowanego w kwestionariusz elektroniczny realizacja badań z uwzględnieniem następujących wytycznych: badanie zostanie zrealizowane przez doświadczonych ankieterów stopień wykonania próby (response rate) będzie nie mniejszy niż 50%. realizacja wywiadów ankietowych zakończy się w terminie 30.11.2019 r. stały monitoring zbierania danych, kontroli pracy ankieterów, stopnia realizacji próby (response rate) regularne raportowanie zamawiającemu o wdrożeniu badania na każdym etapie zbierania danych przygotowanie raportu końcowego z przebiegu badania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w §12 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony w Narodowym Banku Polskim nr PL 16 1010 1010 0198 9713 9120 0000. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg „Badanie ankietowe pn .Wzory konsumpcji alkoholu”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 7. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5, należy złożyć wraz z ofertą w odrębnej kopercie, a kopie dołączyć do oferty. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie , zawierające w szczególności informacje: 1) o tym, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w paragrafie 6 SIWZ, 2) o tym, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp, 3) o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 4) części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 5) o podwykonawcach – jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom – wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz ze wskazaniem firm podwykonawców. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie wskazany jest we wzorze zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. W przypadku, w którym wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o grupie kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (tj. informacji umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego niezwłocznie po otwarciu ofert, a dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia - w terminie 5 dni – aktualnych na dzień złożenia dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania tj. potwierdzających: dowodów określających, czy usługi, o których mowa w paragrafie 6 ust.3 ppkt 1 zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669). Niemniej jednak, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących innego podmiotu żądane od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do innego podmiotu: 1) stosownie do zakresu udostępnianych zasobów przez inny podmiot oraz warunków, których spełnianiu one służą, wykonawca zobowiązany jest złożyć właściwe dokumenty tych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. 6. Charakter/postać dokumentów lub oświadczeń Oświadczenia składane przez wykonawcę i inne podmioty na zdolnościach których polega wykonawca, składane są w postaci oryginału. Za oryginał uważa się oświadczenie złożony w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez wykonawcę albo podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca albo wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Wyjątki od obowiązku złożenia dokumentów Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli: 1) Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W przypadku, w którym oświadczenia lub dokumenty, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, zostały w tych bazach przedstawione w języku innym niż polski, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 2) Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach