Przetargi.pl
Badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Krakowa

Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
    Plac Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 351554353
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Krakowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:1.1. przeprowadzenia badań w kolejnych latach, począwszy od roku 2024 do roku 2026 w okresie od września do października 3 badań (1 badanie rocznie), satysfakcji klientów z obsługi w Urzędzie Miasta Krakowa, w oparciu o kwestionariusz wywiadu indywidualnego przygotowany przez Wykonawcę na potrzeby badania;1.2. przeprowadzenia w roku 2025 w okresie od kwietnia do maja badania satysfakcji pracowników Urzędu Miasta Krakowa, w oparciu o kwestionariusz przygotowany przez Wykonawcę na potrzeby badania, w formie ankiety umieszczonej na zewnętrznej platformie internetowej zapewnionej przez Wykonawcę dostępnej dla pracowników Urzędu Miasta Krakowa. Uwaga! Zamawiający informuje, iż aktualnie obsługę klienta zewnętrznego w Urzędzie Miasta Krakowa świadczy 26 komórek organizacyjnych, przy czym pięć z nich ma swoje punkty obsługowe w więcej niż jednej lokalizacji (2-6 lokalizacji), maksymalna liczba lokalizacji – 43. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie przeprowadzenie badań (przy założeniu łącznej liczby ankiet – 1 000 sztuk na każde badanie) w każdej komórce organizacyjnej Urzędu Miasta Krakowa obsługującej klienta zewnętrznego i w każdej jej lokalizacji.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79320000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy –spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), należycie wykonali co najmniej trzy badania satysfakcji klientów, przeprowadzone w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, na próbie min. 600 respondentów każde;1.2. dysponują kierownikiem badań, który posiada:a) wykształcenie wyższe z zakresu socjologii,orazb) doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w kierowaniu co najmniej trzema badaniami satysfakcji klientów wykonanymi w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, na próbie min. 600 respondentów każde;1.3. dysponują pięcioma ankieterami do prowadzenia badań ankietowych, którzy posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego badania ankietowego.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:2.1. art. 108 ust. 1 ustawy,2.2. art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który ,2.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwanej dalej „ustawą sankcyjną”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach