Przetargi.pl
Badania satysfakcji Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w 2017 roku

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8346184 , fax. 61 8346147
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    Matejki 59
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8346184, fax. 61 8346147
    REGON: 300973510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badania satysfakcji Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 a) wykonanie czterech badań satysfakcji klientów Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (Badania I-IV) na podstawie metodologii i koncepcji prowadzenia badań ZTM Poznań; b) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu bazy w formacie xls w rozbiciu na poszczególne badania; c) dostarczenie Zamawiającemu oryginalnych wyników badań (wypełnione i podpisane kwestionariusze wywiadu); d) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu raportów z badań I-IV w wersji drukowanej, w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD lub pendrive) obejmujących: - raport zbiorczy z badań I-III „Badanie satysfakcji klientów” wg wzorca ustalonego dla badań z lat 2015 i 2016 (Zał. nr 1). Zamawiający wymaga, żeby w/w raport zawierał porównanie wyników z 2015 i 2016 w zakresie „Oceny satysfakcji z warunków sprzedaży”, „Oceny satysfakcji z jakości obsługi”, „Oceny satysfakcji z jakości usług przewozowych” - raport z badania IV „Badanie w Dniu bez Samochodu” wraz z porównaniem wyników do „Raportu z badania zrealizowanego w Dniu bez Samochodu 2016” wyłącznie w zakresie badania PAPI. Raport z badania wykonanego dla ZTM Poznań w 2016r. obejmujący także poszczególne wymiary oceny przypisane do technik badawczych zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej w terminie do 3 dni roboczych od wyboru Wykonawcy na podstawie niniejszego postępowania. e) raport z badania IV „Badanie w Dniu bez Samochodu” wraz z porównaniem wyników do „Raportu z badania zrealizowanego w Dniu bez Samochodu 2016” wyłącznie w zakresie badania PAPI. Raport z badania wykonanego dla ZTM Poznań w 2016r. obejmujący także poszczególne wymiary oceny przypisane do technik badawczych zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej w terminie do 3 dni roboczych od wyboru Wykonawcy na podstawie niniejszego postępowania; f) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu w terminie do 24.11.2017r. szczegółowego raportu z badań I, II, III, IV w wersji drukowanej, w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD lub pendrive); g) przeprowadzenie w siedzibie ZTM Poznań w terminie do 8.12.2017r. prezentacji przedstawiającej wyniki przeprowadzonych badań I-IV, po wykonaniu każdego etapu badania wraz z wnioskami i rekomendacjami zmian. Część nr 2 a) wykonanie badania ankietowego w pojazdach komunikacji miejskiej kursujących na terenie Miasta Poznania i na terenie gmin, które zawarły z Miastem Poznań porozumienia międzygminne w zakresie lokalnego transportu zbiorowego, tj.: Czerwonak, Dopiewo, Duszniki, Kaźmierz, Komorniki, Kórnik, Luboń, Mosina, Murowana Goślina, Pobiedziska, Puszczykowo, Rokietnica, Suchy Las, Swarzędz, Szamotuły, Tarnowo Podgórne (Badanie V) b) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu bazy w formacie xls w rozbiciu na poszczególne badania; c) dostarczenie Zamawiającemu oryginalnych wyników badań (wypełnione i podpisane kwestionariusze wywiadu); d) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu raportu z badania nr V w wersji drukowanej, w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD lub pendrive) obejmującego następujące elementy: - wskaźnik przesiadkowości, - udział pasażera z Poznania/spoza Poznania dla każdej linii komunikacyjnej, - ranking najpopularniejszych punktów przesiadkowych, - ocena łatwości przesiadania się, - zestawienie rodzajów biletów z jakich korzystają pasażerowie e) przeprowadzenie w siedzibie ZTM Poznań w terminie do 8.12.2017r. prezentacji przedstawiającej wyniki przeprowadzonych badania V, po wykonaniu każdego etapu badania wraz z wnioskami i rekomendacjami zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części 1: 2.300,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta 00/100) Dla części 2: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) Pozostałe informacja dotyczące wadium ust. 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust.1 pkt.1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy; 2) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP; 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) a) - d) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6. lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu; 6) Oświadczenia z pkt III.3: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w/w oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 7) kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną