Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, ul. Nowy Rynek 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-54 280-21-44 , fax. 0-54 280-24-79
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Nowy Rynek 14 14
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-54 280-21-44, fax. 0-54 280-24-79
REGON: 91093385946000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rypin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
badania lekarskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
badania lekarskie osób skierowanych przez Urząd Pracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dotyczące.: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji. 3. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, co do którego brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. Warunki dla Wykonawcy: 1. Posiadanie uprawnień oraz odpowiednich kwalifikacji i warunków do należytego wykonania badań będących przedmiotem zamówienia. 2. Zabezpieczenie bazy lokalowej gwarantującej pełen zakres usług medycznych będących przedmiotem zamówienia. 3. Usytuowanie przychodni i gabinetów medycznych w Rypinie. 4. Badania lekarskie wykonywane przez lekarza medycyny pracy, o których mowa w Rozdziale III SIWZ muszą być przeprowadzane w sposób ciągły w trakcie trwania umowy, minimum 2 razy w tygodniu. Pozostałe badania odnoszące się do wymienionych w Rozdziale III SIWZ rodzajów badań muszą być przeprowadzane w ciągu roku nieprzerwanie z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu. 5. Wydawanie skierowanym osobom zaświadczeń, stwierdzających ich zdolności lub niezdolność do podjęcia pracy, szkolenia, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, prac społecznie użytecznych. Zaświadczenia wydane osobom, które w wyniku przeprowadzonych badań zostały uznane za zdolne do podjęcia pracy, szkolenia, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, prac społecznie użytecznych muszą być ważne min. 24 miesiące od daty przeprowadzenia badań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sporządzona według pkt. 1 załącznika nr 1 (dołączonego do SIWZ) i zawierać wszystkie zaświadczenia i oświadczenia wymienione w tym załączniku. Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejności. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich statut prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie; - Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie; - Kserokopie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca może wykonywać usługi będące przedmiotem tego zamówienia publicznego, tj. na przykład odpowiednie zezwolenia, zaświadczenia, statuty; - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., nr 2323, poz.1655 z późn. zm. ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; - Oświadczenie Wykonawcy, że brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., nr 2323, poz.1655 z późn. zm. ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Potwierdzenie dot. braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. Jeśli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie, winni przedstawić również umowę o wspólnej realizacji zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Kserokopie dokumentów potwierdzających, iż osoby wykonujące badania będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do należytego wykonania badań; - Kserokopie dokumentów (umowa o pracę, umowa kontraktowa, umowa zlecenie, itp.) potwierdzających, że wykonawca dysponuje kadrą mogącą realizować badania będące przedmiotem zamówienia; - Opis - charakterystyka bazy lokalowej, w której wykonywane będą badania będące przedmiotem zamówienia; - Wzór wydawanych zaświadczeń po przeprowadzeniu badań. Wykonawca do oferty musi załączyć również kalkulację cen na poszczególne usługi medyczne (badania) wymienione w SIWZ, zamieszczone zgodnie z kolejnością rodzajów wykazanych badań. Cena winna być podana cyfrą i słownie. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rypin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2016 r.
Dodano: 2015-12-09 - Usługa: świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 15.01.2016 r., jednak nie dłużej niż do dnia 30.06.2016 r.
Dodano: 2015-12-01 - Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2016.
Dodano: 2015-11-10 - Usługa świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 01.01.2016, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016, w ilości maksymalnej do 1.400 godzin miesięcznie dla łącznie ok 65 osób.
Dodano: 2015-10-22 - Wynajem i serwis mat wejściowych
Dodano: 2015-03-19 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2014-12-09 - Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2015
Dodano: 2014-11-04 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, Osiek 81A, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, 56 49 381 21/23
Dodano: 2014-06-13 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2014 r.
Dodano: 2014-04-24 - Świadczenie usług związanych z wykonaniem zadania, Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego
Dodano: 2014-04-16