Przetargi.pl
Badania konsumenckie – rozumienie etykiet (NPZ)

Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg

  • Adres: 02903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
    ul. Powsińska
    02903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
    REGON: 28847800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badania konsumenckie – rozumienie etykiet (NPZ)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ● przygotowanie planu badań jakościowych tj. 18 wywiadów w przynajmniej 8 województwach (FGI) i ilościowych tj. 1500 wywiadów o długości minimum 30 minut metodą wywiadów bezpośrednich przy użyciu komputera (CAPI – Computer Assisted Personal Interview) we wszystkich 16 województwach. ● przygotowanie narzędzi badawczych tj. scenariuszy wraz ze wskazaniem technik badawczych (w szczególności proponowanych działań i czynności jakie podejmować będą respondenci w ramach przygotowania do badania), ● rekrutacja respondentów, ● realizacja badań na podstawie scenariuszy zaakceptowanych przez Zamawiającego, ● przygotowanie wniosków, rekomendacji i raportów z badań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79310000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) Opis planu badań wraz w proponowanym timingiem projektu 2) Szczegółowy opis metodologii badania wraz z opisem proponowanych technik badawczych pozwalających na wzbogacenie wniosków poza analizę wypowiedzi respondentów (etap jakościowy i ilościowy), 3) Scenariusz wywiadu grupowego (wraz z informacją, które z technik projekcyjnych i/lub technik innych niż analiza wypowiedzi respondentów badania zostaną zastosowane) opracowanego zgodnie z celami badania, który będzie podstawą do formułowania wniosków ze względu na postawione cele badania oraz do zbudowania kwestionariusza badania ilościowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach