Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
- Data zamieszczenia: 2014-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
REGON: 00028860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AZP/261/RB/11/TKE-073/2/2014 Dostawa i wymiana dwóch okien drewnianych wraz z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych na klatce schodowej w budynku Collegium Primum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana dwóch okien drewnianych wraz z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych na klatce schodowej w budynku Collegium Primum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2a. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również utylizację odpadów budowlanych pochodzących z demontażu okien i prac wykończeniowych. 3) Gromadzenie odpadów budowlanych: zdemontowane okna, parapety i inne odpady budowlane należy gromadzić w kontenerach i sukcesywnie usuwać z terenu budowy (ustawienie kontenera we wskazanym miejscu w odległości od miejsca robót - ok. 100 m). 4) Szczegółowy zakres robót budowlanych określają: dokumentacja projektowa (przedmiar, rysunki) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, będące integralną częścią SIWZ. 5) Wszystkie roboty remontowe należy skalkulować i wykonać w oparciu o przedmiary, wykaz stolarki z opisem szczegółowym, dokumentacje zdjęciową, z uwzględnieniem warunków wykonania robót, określonym w STWIOR. 6) Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną obiektu w celu uzyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej miejsca i warunków montażu oraz w celu wykonania pomiarów sprawdzających. Przeprowadzenie wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 7) Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót w budynku - podłogi, ściany, balustrady i inne wg potrzeb. Wykonawca musi zabezpieczyć wejście do budynku (zadaszenie nad wejściem) i ciągu komunikacyjnego wzdłuż budynku w czasie demontażu i montażu okien. 8) Zamawiający wymaga prowadzenie prac montażowych, również w godzinach popołudniowych, wieczornych oraz weekendy i święta. 9) Uwaga! Przedmiary robót są materiałem informacyjno - pomocniczym. Jeżeli występuje rozbieżność w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej. 10) Na przedmiot zamówienia Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. 11) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 12) W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych dotyczącej technologii wykonania robót lub zastosowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (wg załącznika nr 9 do SIWZ). Wykonawca musi wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań t. j. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 900,00 zł; (słownie: dziewięćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt b), c), d) i e) gwarancją lub poręczeniem powinno być objęte uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z gwarancji lub poręczenia w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział w Białymstoku 40 1240 5211 1111 0000 4920 7392 z dopiskiem Dostawa i wymiana dwóch okien drewnianych wraz z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych na klatce schodowej w budynku Collegium Primum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2a. 4) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (Pałac Branickich, lewe skrzydło, parter). Prosimy nie wkładać dokumentu do oferty. 5) Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert do godz. 1000. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 10) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w rejonie transgranicznym - Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 6 w Suwałkach
Dodano: 2014-06-23 - Nr sprawy: AZP/261/RB/3/TKE-073/2/2014 Dostawa i wymiana dwóch okien drewnianych wraz z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych na klatce schodowej w budynku Collegium Primum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2a.
Dodano: 2014-02-21 - Nr sprawy: AZP/261/RB/2/TKE-073/3/2014 Dostawa i wymiana 41 szt. okien PCV wraz z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych w budynku Domu Studenta nr I w Białymstoku, ul. Akademicka 3.
Dodano: 2014-02-19 - remont cmentarza ludności cywilnej z okresu II wojny światowej wpisany do rejestru zabytków nr: A-452 z 30.12.1991 r. w miejscowości Krasowo - Częstki.
Dodano: 2013-04-05 - Remont pokrycia dachowego na segmentach A i B budynków Urzędu Miejskiego w Suwałkach
Dodano: 2013-01-22 - Renowacja 7 kamiennych rzeźb wieńczących elewację ogrodową Pałacu Branickich w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1 tj.: - biust męski na postumencie ( popiersie), - 2 rzeźby putti z girlandami kwiatów, - 4 wazony wieńczące korpus główny.
Dodano: 2011-05-26 - AZP/261/RB/10/TIN/SRM-073/212/PB/182/2010 Renowacja attyk kamiennych i betonowych z cokołem betonowym elewacji frontowej korpusu głównego Pałacu Branickich. Renowacja rzeźb kamiennych elewacji frontowej korpusu głównego Pałacu Branickich obejmująca: - grupę rzeźb na podstawie betonowej, wieńcząca elewację frontową ze złoceniami, - wazony wieńczące fronton - szt. 2, - wazony wieńczące attykę od strony dziedzińców - szt. 45, - drewniane konsole balkonowe nad wejściem głównym - szt. 2.
Dodano: 2010-07-15