Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3000033, 3000034, 2310395 , fax. 032 2310395
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Warszawska 35b 35b
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 032 2310395
REGON: 27659015700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl, www.zbm2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Awaryjne wykonywanie remontów instalacji elektrycznych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania jest usuwanie awarii instalacji elektrycznych w budynkach gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach w Rejonach Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym przetargu otrzymywać będzie od zamawiającego zlecenia, wraz ze szczegółowym zakresem prac oraz przedmiarem robót określonym w protokole typowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1 ) dysponował: -osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, -min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje kat. D, -min. 3 osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do montażu nowej instalacji elektrycznej i wykonywania pomiarów do 1 kV Osoba z uprawnieniami budowlanymi musi należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego. 2 ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień z zakresu remontów instalacji elektrycznych. Wykonawca musi udowodnić wykonanie min. 2 robót z zakresu remontów instalacji elektrycznych o wartości min. 2000 zł brutto każda. 3 ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne. ( dot.: punktu 1 ) Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa w punktach 6 i 7.2. SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia-nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; b ) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, zgodnie z pkt 1), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) przedłożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby-osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), wykonawca wskazał osobę/osoby, którymi będzie dysponował; d ) przedłożyć w ofercie oryginały lub kserokopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych kat. E i D oraz dokumenty potwierdzające przynależność osoby z uprawnieniami budowlanymi do regionalnej izby samorządu zawodowego, e ) w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( zgodnie z pkt. 2) f ) przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały należycie wykonane; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna dokument wymieniony w pkt. a, składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze oraz potencjału kadrowego wykonawcy mogą spełniać łącznie. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT SIECI KOMPUTEROWEJ WRAZ Z ZASILANIEM W BUDYNKU URZĘDU GMINY W DĘBOWCU
Dodano: 2016-07-27 - Monitoring osiedla Adama
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa Parku Aktywności Basen - Stara Bykowina o boisko do piłki nożnej
Dodano: 2016-07-27 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. I. Krasickiego 17 oraz części oświetlenia
Dodano: 2016-07-26 - wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-07-25 - Projekt i modernizacja instalacji elektrycznej wraz z remontem korytarzy w Gimnazjum nr 10 przy ul. Urbanowicza 4 w Chorzowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-20 - Rozbudowa oświetlenia zewnętrznego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja części sieci oświetleniowej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-14 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-06