Przetargi.pl
awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe. Czas reakcji na zlecenie nie dłuższy niż 2 dni od powiadomienia. W latach ubiegłych wykonano średnio około 5000 m2 awaryjnych napraw ulic i chodników rocznie. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Dopuszcza się wystawienie zleceń dotyczących awarii po godzinach pracy i w dni wolne od pracy. Realizacja w postaci oznakowania miejsca awarii rozpocznie się w czasie 2 godzin od otrzymania zlecenia. Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzane będzie protokołem odbioru robót. Zakres i termin wykonania robót przewidzianych do wykonania będzie określany każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub faksem. Rozliczanie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót podanych przez oferenta i ujętych w umowie, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR) , stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztu materiałów - według średnich cen publikowanych w materiałach Sekocenbud-u (z kosztami zakupu) - I kwartał 2012 r. lub w oparciu o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu. UWAGA! Warunkiem podpisania umowy jest udokumentowanie posiadania uprawnienia do wytwarzania na terenie m. st. Warszawy odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia wydanego na podstawie przepisów ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (np. decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami, decyzja zezwalająca na wytwarzanie odpadów, zawiadomienie o przyjęciu informacji o wytwarzanych odpadach). Ww. dokument należy okazać do wglądu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach