Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2015-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2015 roku. Zamawiający planuje wykonanie naprawy ok. 3000 m2 chodników, ok. 1500 m2 ulic wraz z wywozem materiału. W przypadku wymiany nawierzchni na kostkę betonową, Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni z kostki w kolorze szarym. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi według rzeczywistej ilości jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, po zakończeniu prac tj. zleceń jednostkowych, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji niniejszego zamówienia. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 2. Rodzaj robót i warunki ich wykonania określają przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót), z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przed-miarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4.Zlecanie i rozliczanie robót: a)Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony zleceniu może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Inspektora Nadzoru. c)Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy, zgodnie z wzorem zlecenia stanowiącym załącznik nr 4 do wzoru umowy. d)Realizacja jednostkowego zlecenia powinna rozpocząć się nie później niż w ciągu 3 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia awarii) zabezpieczyć wskazane miejsce do cza-su wykonania naprawy. Awarie mogą być zgłaszane w godzinach pracy Zamawiającego, w dni robocze po godzinach pracy Zamawiającego tj. po godz. 16:00 oraz w dni wolne od pracy i przekazywane Wykonawcy telefonicznie, mailowo lub faksem. Zlecenie na usunięcie awarii zostanie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego w najbliższym możliwym terminie. Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót. e)Rozliczenie wykonanych robót (realizowanych na podstawie wystawionych zleceń) będzie się odbywało kosztorysem powykonawczym w oparciu o ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, a w przypadku ich braku kosztorysem szczegółowym w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i na-rzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. f)Podana ilość prac ujęta w kosztorysie ofertowym (sporządzonym na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 6 do SIWZ), ma charakter szacunkowy i będzie służyła jedynie do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości prac poprzez ich zmniejszenie lub zwiększenie czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych czy też zakresu prac występujących w trakcie realizacji umowy. g)W przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. h)warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: a)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, b)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, c)zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz ich bezpośredniego otoczenia, a także utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami BHP bez dodatkowego wynagrodzenia. d)bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody- z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia, e)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, f)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz komplek-sowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, g)prowadzenia robót zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną, h)zastosowania materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.). i)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane prace
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół przy ul. Św. Kazimierza w Celestynowie - teren w bezpośrednim otoczeniu szkoły
Dodano: 2016-07-27 - Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ul. 1-go Maja Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego wraz z budową kanalizacji sanitarnej w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Remont ulicy Parkowej w miejscowości Lipinki, gmina Wołomin
Dodano: 2016-07-22 - Budowa placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego nr 208 przy ul. Dzielnej 1a w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy ZP-60/16).
Dodano: 2016-07-20 - Remont nawierzchni ulicy Smugi w miejscowości Stare Lipiny, gmina Wołomin na odcinku od ul. Radosnej do ul. Poranek
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenu przy Zespole Szkół w Pniewie z wydzieleniem miejsc postojowych.
Dodano: 2016-07-18 - Remont studzienek piwnicznych, wymiana części ogrodzenia oraz części nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie (znak sprawy ZP-58/16)
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Magnuszew Mały Nr 5, Nr 21, Nr 42, Nr 43 i Nr 72, Orzyc Nr 143 i Laski Nr 112
Dodano: 2016-07-14 - Remont placu zabaw dla Przedszkola nr 24 przy ul. Drewnianej 10/16 w Warszawie (znak sprawy ZP-59/16)
Dodano: 2016-07-14 - Naprawa nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych w 15 sołectwach na terenie gminy Jednorożec - II etap
Dodano: 2016-07-08