Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie ogłasza przetarg
- Adres: 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5314005 , fax. 058 5303255
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie
ul. Czyżykowska 70 70
83-110 Tczew, woj. pomorskie
tel. 058 5314005, fax. 058 5303255
REGON: 19298941800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzm.tczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
awarie ogólnobudowlane- usuwanie awarii oraz bezzwłoczne wykonywanie robót budowlanych w mieszkaniach i budynkach gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
awarie ogólnobudowlane- usuwanie awarii oraz bezzwłoczne wykonywanie robót budowlanych w mieszkaniach i budynkach gminnych. Z uwagi na charakter zamówienia nie ma możliwości skutecznego przewidzenia rodzaju i ilości robót. Zamawiający podaje do wyceny pozycje z cennika branżowego remontowego KNR, które będą stanowiły podstawę do rozliczenia zleconych robót. Szczegółowy zakres podajemy na naszej stronie internetowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ - na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę: 9.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 9.1.b aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczejww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być przez instytucje je wystawiające w terminie wymaganym Prawem Zamówień Publicznych. W przeciwnym przypadku oferta zostanie odrzucona z postępowania. 9.1.c. uprawnienia ogólnobudowlane osoby warunek wymagalny: osoba przedstawiająca uprawnienia musi być zatrudniona na podstawie umowy która będzie odpowiedzialna, w świetle przepisów Prawa Budowlanego oraz wszystkich innych obowiązujących przepisów, za wykonywane roboty. 9.1.d. poświadczenie aktualnej przynależności osoby z pkt 9.1.c. do Izby Inżynierów Budownictwa 9.1.e. wykaz minimum 4 osób nazwisko i imię na stanowisku pracownika fizycznego, zatrudnionych na podstawie aktualnej umowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 9.1.f. informacja finansowa sporządzona przez księgowego Wykonawcy, za rok 2008, z której wynika , ze wysokość przerobu w zakresie przedmiotu postępowania wyniosła minimum 200.000,00 złotych 9.1.g. samochód tzw.dostawczy o ładowności dla części towarowej min. 600 kg - w celu uwiarygodnienia tej informacji wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego. 9.1.h. zestawienie wykonanych w roku 2008 robót zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości minimum 100.000,00 złotych. Z podaniem: - adresu inwestora wraz z jego numerem telefonu - szczegółowego zakresu robót 9.1.i.pisemną zgodę na udzielenie rękojmigwarancji na wszystkie wykonane roboty oraz zamontowane materiały na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu o bezusterkowym wykonaniu robót. 9.1.j. aktualne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem zakresu umowy oraz odpowiedzialności wobec osób trzecich na kwotę minimum 50.000 zł.. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy. Wykaz wymaganych dokumentów: a potwierdzenie posiadania ubezpieczenia przedłożone w formie kserokopii polisy, podpisanej za zgodność przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, uwaga: w przypadku ubezpieczenia przez oferenta odpowiedzialności cywilnej w walucie obcej, Zamawiający przyjmować będzie wartość ubezpieczenia według kursu NBP na dzień sporządzenia oferty. 9.1.k. Wypełniony Formularz Ofertowy jako załącznik nr 1 wraz z propozycją ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotowego zamówienia 9.1.l. zaakceptowany wzór umowy stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji - w formie podpisu upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z imienną jego pieczęcią i parafką na każdej stronie treści umowy Załącznik nr 3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Adaptacja budynku B Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 .
Dodano: 2016-07-27 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Remont wnętrza budynku Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 27 .
Dodano: 2016-07-26 - Remont wybranych pomieszczeń w budynku WETI A i B PG w Gd-Wrzeszczu przy ul. G. Narutowicza 11/12
Dodano: 2016-06-15 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Wykonanie robót remontowych w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 30 .
Dodano: 2015-10-13 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Wykonanie remontu dachu budynku Komisariatu Policji w Gdańsku ul. Kaprów 14.
Dodano: 2015-07-20 - Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynkach A i B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-05-14 - Remont pomieszczeń Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 27 .
Dodano: 2015-04-30 - Wykonanie remontu dachu budynku Komendy Powiatowej Policji w Malborku ul. Gen. de Gaulla 3.
Dodano: 2015-04-13 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Wykonanie robót remontowych w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kwidzynie ul. Kościuszki 30.
Dodano: 2014-09-23 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Wewnętrzne roboty remontowe w budynku Remont części pomieszczeń Komendy Powiatowej Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13
Dodano: 2014-08-26