Przetargi.pl
awarie elektryczne - usuwanie awarii oraz bezzwłoczne wykonywanie robót elektrycznych w mieszkaniach i budynkach gminnych

Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5314005 , fax. 058 5303255
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie
    ul. Czyżykowska 70 70
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 058 5314005, fax. 058 5303255
    REGON: 19298941800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    awarie elektryczne - usuwanie awarii oraz bezzwłoczne wykonywanie robót elektrycznych w mieszkaniach i budynkach gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    awarie elektryczne - usuwanie awarii oraz bezzwłoczne wykonywanie robót elektrycznych w mieszkaniach i budynkach gminnych zgodnie z zakresem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przedmiarem robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ - na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę: 6.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 6.1.b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być , przez instytucje je wystawiające , z odpowiednim terminem wymaganym przepisami Prawa Zamówień Publicznych. 6.1c. Imienne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze. 6.1d. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY jako Załącznik nr 1 wraz z propozycją ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotowego zamówienia. 6.1e.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji - w formie podpisu upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy wraz z imienną jego pieczęcią oraz parafką na każdej stronie treści wzoru umowy Załącznik nr 3 6.1.f Uprawnienia elektryczne osoby, która będzie realizowała przedmiot zamówienia warunek wymagalny: osoba posiadająca uprawnienia musi być właścicielem lub współwłaścicielem firmy albo być zatrudniona na podstawie pisemnej umowy 6.1.g samochód minimum osobowy stanowiący własność wykonawcy - w celu uwiarygodnienia tej informacji wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego 6.1h. Aktualne ubezpieczenie w zakresie pełnej odpowiedzialności za wykonywany przedmiot zamówienia i wszystkie okoliczności z tym związane, na minimalną wartość 25.000 złotych. Wykaz wymaganych dokumentów : a aktualna polisa ubezpieczeniowa ważna przez okres trwania umowy , o wartości minimum 25.000 zł 6.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: 6.2a. Załączyć formularz Oferta. Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje wykluczenie oferty z postępowania poprzez jej odrzucenie. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku gdy nastąpi rozbieżność między deklaracją zawartą w formularzu Oferta podpisania umowy wg wzoru stanowiącego integralną część SIWZ , a zmianami narzuconymi lub proponowanymi bez pisemnej zgody Zamawiającego ww wzoru umowy, umieszczonymi przez Wykonawcę w innej części oferty. 6.2b. Załączyć kosztorysy szczegółowe sporządzane na bazie przedmiarów stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. W tym m .in. - stawka podstawowa za 1 r-g - ceny jednostkowe dla wszystkich materiałów - koszty ogólne zamiennie pośrednie do R i S - koszty zakupu materiałów do M - wysokość zysku do R i S - wysokość podatku VAT Zamawiający będzie interpretował że w wycenie każdej poszczególnej pozycji znajdują się wszystkie czynniki niezbędne w celu pełnego i prawidłowego wykonania zakresu prac. W przypadku pominięcia przez oferenta jakiegokolwiek z czynników mającego wpływ na wartość wyceny Zamawiający będzie interpretował że nie ujęta wartość jest wliczona w cenę kosztorysu pozycji i Wykonawca nie otrzyma żadnej dopłaty. Uwaga: Ww kosztorysy i kalkulacje muszą posiadać wycenę netto , wycenę podatku VATprocentową i kwotową oraz wycenę brutto. Oferent jest zobowiązany do dokonania pisemnej wyceny wszystkich pozycji wymienionych w pkt VI.6.2b. W przypadku gdy tego nie uczyni i jakakolwiek pozycja nie będzie skosztorysowana, Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach