Przetargi.pl
Autorski projekt, wykonanie i dostawa zabudowy stoiska targowego dla Województwa Lubuskiego o powierzchni 100 m2 (w wersjach rozstawienia: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2) wraz z wyposażeniem oraz projektami wariantów rozstawienia

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Autorski projekt, wykonanie i dostawa zabudowy stoiska targowego dla Województwa Lubuskiego o powierzchni 100 m2 (w wersjach rozstawienia: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2) wraz z wyposażeniem oraz projektami wariantów rozstawienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskiego projektu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 100 m2 (wraz z projektami wariantów rozstawienia: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2) oraz jego wykonanie i dostawa, zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Projekt zabudowy i wyposażenia stoiska musi być w pełni autorski, zarówno pod względem koncepcji, jak i wykonania, z przeznaczeniem na targi krajowe i zagraniczne o profilu gospodarczym. Z uwagi na zróżnicowaną powierzchnię wystawienniczą na poszczególnych targach stoisko Zamawiającego musi składać się z modułów, tak by móc je dostosować do wynajętych powierzchni targowych z możliwością aranżacji stoiska na powierzchni: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2. 2. Wykonawca jest zobowiązany opracować i wykonać projekty graficzne wariantów rozstawienia stoiska z wyposażeniem o powierzchni: 15m2, 25m2, 50m2 i 100m2 typu: wyspa i zabudowa narożna wraz z opisem technicznym. Do zabudowy narożnej i wyspowej należy uwzględnić rzut kwadratu i prostokąta. Do projektów o rzucie kwadratu przy powierzchni 50m?, należy przyjąć wymiary: 700x700 cm natomiast przy powierzchni 15m? należy przyjąć wymiary 400x400 cm. Do projektów o rzucie prostokąta należy przyjąć kolejno wg powierzchni: przy 100m? - rzut 2000x500 cm, przy 50m? - rzut 1000x500 cm, przy 25m? - rzut 800x310 cm, przy 15m? rzut 500x300 cm. Projekty graficzne muszą być złożone w wersji papierowej w formacie wydruku A3 oraz wersji elektronicznej na płycie CD w pliku podglądowym: pdf. Opis techniczny stoiska wraz z wyposażeniem musi być tożsamy z przedstawioną wizualizacją (projektami graficznymi). 3. Zamawiający wymaga, aby kolorystyka stoiska utrzymana była w gamie kolorów: zieleni i szarości. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać oprawę graficzną stoiska z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego elementów graficznych, wskazanej ich lokalizacji oraz kolorystyki - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na przedmiocie zamówienia informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do projektów realizowanych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w miejscu, które zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 6. Wykonawca musi uwzględnić wyposażenie stoiska w nagłośnienie elektroakustyczne podłączone do ekranów LCD. 7. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do projektu rysunek techniczny oraz wizualizację: baru, lady, półki na ulotki oraz stołu, a także zdjęcia następujących elementów wyposażenia stoiska: hokery, sofa, lodówki, ekspres ciśnieniowy, kostkarka do lodu, zmywarka. Ponadto należy załączyć rysunek techniczny: systemowych półek i regałów z zaplecza. 8. Wykonawca musi przedstawić projekt graficzny i opisowy transportu spakowanych elementów zabudowy i wyposażenia stoiska wraz z opisem warunków przechowywania. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zabudowy stoiska z kompletnym wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie województwa lubuskiego. 10. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić warunki techniczne wskazane w instrukcji technicznej (General Term of Participation (A) TECHNICAL GUIDELINES Munich Trade Fair Center) zamieszczonej przez organizatora targów EXPO REAL 2010 na stronie internetowej www.exporeal.net (http://media.nmm.de/84/technical-guidelines_16646584.pdf) oraz Fair Terms and Conditions, Reed Exhibitions Messe Wien GmbH, zamieszczonej przez organizatora targów Real Vienna 2010 na jego stronie internetowej www.realvienna.at. Zabudowa wraz z wyposażeniem i niezbędnymi instalacjami musi spełniać warunki techniczne organizatora oraz posiadać bezpieczny system połączenia instalacji elektrycznej i wod-kan stoiska do przyłączy organizatora targów wg ww. instrukcji technicznej oraz obowiązujących norm i przepisów. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne przyłącza elektryczne, wod-kan, oświetlenie, oraz meble i wyposażenie stoiska wystawienniczego wyszczególnione poniżej, które będą stanowić własność Zamawiającego. 12. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie zaprezentować instruktarzowy pokaz montażu i demontażu stoiska w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie województwa lubuskiego oraz przeszkolić w tym zakresie min. 3 pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 13. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dwanaście wydruków wielkoformatowych w postaci zdjęć panoramicznych w pełnym kolorze (zdjęcia do wkomponowania po obu stronach każdej ze ścian stoiska) na podstawie materiałów cyfrowych dostarczonych po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze WBK BZ 1 Oddział w Zielonej Gorze konto nr 40 1090 1535 0000 0000 5306 0831 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Departamencie Organizacyjno - Prawnym - Wydział Zamówień Publicznych - pok. 52. Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15.01.2009 roku do godz. 1000. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że: a) posiadają odpowiednie doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swym rodzajem zamówieniom stanowiącym niniejszy przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem trzech zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Łączna wartość trzech wykonanych zamówień musi wynosić nie mniej niż 120 000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotów zamówienia (mogą to być np. referencje, protokoły odbioru, potwierdzenia wykonania i przyjęcia przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty) - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. b) posiadają lub dysponują minimum 1 osobą, która pracowała przy projektowaniu zabudowy stoiska z przeznaczeniem na targi zagraniczne oraz minimum 1 osobą, która posiada wykształcenie o kierunku architektura wnętrz. Do wykazu Wykonawca musi załączyć dokumenty poświadczające posiadanie przez wskazane osoby wymaganego wykształcenia - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. c) posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, udostępnionymi od innych podmiotów - zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 4.1. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) Próbkę tapicerki (sofa) - zgodnie z lit. d) zał. nr 1 do SIWZ b) Próbkę ściany stoiska (lakierowanej płyty PVC) wraz z certyfikatem bezpieczeństwa - zgodnie z lit. a) zał. Nr 1 do SIWZ c) Próbkę bezpiecznego szkła hartowanego - zgodnie z lit. f) i g) zał. nr 1 do SIWZ d) Próbkę pleksiglasu (regały na ulotki)- zgodnie z lit. i) zał. nr 1 do SIWZ e) Próbkę pleksiglasu (bar) - zgodnie z lit. n) zał. nr 1 do SIWZ f) Próbkę paneli - zgodnie z lit. h) zał. nr 1 do SIWZ. X.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo)upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. B. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt. X.1 ppkt. 1, 2, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X, pkt X.1 ppkt. 2 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale nr X niniejszej specyfikacji (Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy) i będzie się odbywać metodą: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. X.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów). 3. Wykaz zrealizowanych zamówień - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz osób - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. 6. Próbki materiałów - zgodnie z rozdziałem IX, pkt IX.1, ppkt 5 SIWZ. X.2.Inne oświadczenia i dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany: Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy). 3. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Projekty graficzne (wizualizacja wariantów rozstawienia stoiska) w wersji papierowej w formacie wydruku A3 oraz wersji elektronicznej na płycie CD w pliku podglądowym: pdf. 5. Opis techniczny stoiska wraz z wyposażeniem tożsamy z przedstawioną wizualizacją (projektami graficznymi). 6. Rysunek techniczny oraz wizualizacja: baru, lady, półki na ulotki i stołu. 7. Zdjęcia: hokera, sofy, lodówki, ekspresu ciśnieniowego, kostkarki do lodu, zmywarki. 8. Rysunek techniczny: systemowych półek i regałów zaplecza. 9. Projekt graficzny i opisowy sposobu przechowywania i przewożenia elementów zabudowy i wyposażenia. 10. Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach