Przetargi.pl
Audyt rekompensaty

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Audyt rekompensaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu rekompensaty z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym, otrzymanej przez Poznańskie Inwestycje Miejskie sp. z o.o. w okresie 27.02.2014 r. – 31.12.2017 r., działającej na podstawie Uchwały Rady Miasta Poznania z dnia 28 stycznia 2014 r. Nr LXII/959/VI/2014 w sprawie utworzenia spółki dotyczącej realizacji inwestycji miejskich, Aktu Założycielskiego Spółki oraz Zarządzeń Prezydenta Miasta Poznania nr 134/2014/P z dnia 13 marca 2014 r., 508/2015/P z dnia 31 lipca 2015 r, 425/2016/P z dnia 24 maja 2016 r., 933/2016/P z dnia 23 grudnia 2016 r., 371/2017/P z dnia 8 czerwca 2017 r., 946/2017/P z dnia 21 grudnia 2017 r. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy oraz załącznik nr 1 do umowy - szczegółowy zakres prac Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie opracowania pisemnego raportu z wykonanego audytu rekompensaty zawierającego opis przyjętej metodyki i wnioski z audytu. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79412000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną