Przetargi.pl
Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4305200 , fax. 91 4305229
  • Data zamieszczenia: 2011-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Jagiellońska 32 32
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4305200, fax. 91 4305229
    REGON: 32059057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta w projekcie Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczpospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 (INTERREG IV A). Zakres obowiązków Asystenta: 1. Współudział w pracach administracyjnych i kontroli dokumentów zgodnie z Umową partnerską: - Opracowanie komunikacji pomiędzy partnerami; - Przygotowanie i protokół narad grupy roboczej Harmonizacja NATURA 2000; - Zestawienie dokumentacji finansowej, sprawozdawczość; - Bieżąca realizacja harmonogramu i planu kosztów; 2. Współudział w realizacji zadań projektu po stronie polskiej i niemieckiej: - Współpraca przy planowaniu zadań wynikających z podprojektów; - Opracowania specyfikacji zamówienia przy organizacji przetargów; - Współpraca przy doborze wykonawcy (współpraca w przygotowaniu zapytań o ofertę); - Sprawdzenie ofert, obecność przy rozmowach z oferentami, opracowanie zleceń wykonawczych; 3. Opracowanie i nadzór nad dokumentacją finansową: - Przygotowanie dokumentacji finansowej dla działu finansowego i przeprowadzenie rozliczenia projektu; - Kontrola i zestawienie rachunków i faktur przedłożonych do rozliczenia projektu; - Przygotowanie wniosków o finansowanie i przekazanie zgodnie z wytycznymi programu INTERREG IV A; - Nadzór nad obiegiem środków finansowych - Sporządzanie oraz składanie raportów z realizacji projektu; 4. Merytoryczna kontrola prac wykonywanych w ramach projektu - Zgodność obieranych prac i danych z wymaganiami zleceń wykonawczych; - Ocena obieranych prac i danych w zakresie ochrony przyrody i rzetelności wiedzy - przyrodniczej; - Akceptacja danych GIS dostarczanych przez wykonawców; - Zarządzanie bazą danych GIS projektu; 5. Zarządzanie i organizacja PR na rzecz całości projektu po stronie polskiej i niemieckiej - Współudział w organizacji spotkań w ramach projektu; - Współpraca przy publikacjach; - Nadzór techniczny i merytoryczny nad materiałami promocyjnymi; - Organizacja prac translatorskich; 6. Współudział w przygotowaniu sprawozdań i założeń ewaluacyjnych - Współpraca w opracowaniu sprawozdań; 7. Organizacja i prowadzenie procedur biurowych - Organizacja prac biurowych; - Dokumentacja i archiwizacja prac w ramach projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczecin.rdos.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach