Przetargi.pl
Asysta techniczna systemu Mdok i systemu KSAT oraz optymalizacja przestrzeni ASM wykorzystywanej przez bazę Oracle - cztery części.

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Asysta techniczna systemu Mdok i systemu KSAT oraz optymalizacja przestrzeni ASM wykorzystywanej przez bazę Oracle - cztery części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Dla części I: Świadczenie asysty technicznej systemu Mdok. W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok przez okres 12 miesięcy: 1) przekazania Zamawiającemu pełnego opisu tabel i pól bazy danych, aktualnego na moment zawarcia umowy - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 2) modyfikacji systemu w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 3) aktualizacji systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu; 4) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej systemu - każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian; 5) przyjmowania zgłoszeń błędów systemu, przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy; 6) usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów itp.) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów itp., jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 7) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych, w ostatnim dniu każdego kwartału; 8) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej związanej z funkcjonowaniem systemu; 9) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych; 10) udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 11) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 12) udostępnienia Zamawiającemu na bieżąco informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności; 13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji systemu, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu oraz nowych rozwiązań technologicznych; 14) dostosowywania systemu w celu wymiany danych z systemami, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie zmian, takiego dostosowania wymagających; 15) przeprowadzenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego 1-dniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po aktualizacji systemu - w terminie 14 dni od dokonania aktualizacji; 16) przeprowadzenia na żądanie Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy 2-dniowego szkolenia dla administratorów systemu w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Dla części II: Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie ww. modułów: 1) przekazania Zamawiającemu pełnego opisu tabel i pól bazy danych, aktualnego na moment zawarcia umowy - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 2) modyfikacji systemu - w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 3) aktualizacji modułów systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu; 4) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej modułu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 5) przyjmowania zgłoszeń błędów systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy; 6) usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu - w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów itp.) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów itp., jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 7) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych w ostatnim dniu każdego kwartału; 8) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej związanej z funkcjonowaniem systemu; 9) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych; 10) udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 11) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT2000i, a także nowych rozwiązań technologicznych; 13) dostosowywania systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających. Dla części III: Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułu GOP (Gospodarka Odpadami). W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie modułu GOP: 1) przekazania Zamawiającemu pełnego opisu tabel i pól bazy danych, aktualnego na moment zawarcia umowy - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 2) modyfikacji systemu - w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 3) aktualizacji systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji systemu; 4) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej systemu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 5) przyjmowania zgłoszeń błędów systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy; 6) usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu - w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów itp.) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów itp., jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 7) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych w ostatnim dniu każdego kwartału; 8) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu; 9) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych; 10) udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 11) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT2000i, a także nowych rozwiązań technologicznych; 13) dostosowywania systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających. Dla części IV Optymalizacja przestrzeni bazodanowej - dyskowej, którą zajmują dane systemu Mdok w terminie 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Optymalizacja polegać będzie na wydzieleniu z bazy danych systemu Mdok treści binarnej plików dokumentów (wg kryteriów ustalonych z Zamawiającym) i zapisaniu ich na przygotowanym przez Zamawiającego zasobie sieciowym. W bazie danych systemu Mdok zachowane zostaną wszystkie metadane wszystkich dotychczasowych dokumentów. Usługa obejmuje: 1) Przygotowanie i osadzenie procedur bazodanowych w systemie Zamawiającego. 2) Kontrolowane uruchomienie procedur wydzielania dokumentów wg kryteriów Zamawiającego. 3) Przeniesienie wydzielonych treści binarnych plików dokumentów na wskazany przez Zamawiającego zasób dyskowy. 4) Wyczyszczenie danych w bazie. 5) Optymalizacja zajętości miejsca. 6) Szkolenie administratorów aplikacji (realizowane zdalnie). 7) Przekazanie dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach