Przetargi.pl
ASYSTA TECHNICZNA NA OPROGRAMOWANIE FUNKCJONUJĄCE W RAMACH SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU GIS

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ASYSTA TECHNICZNA NA OPROGRAMOWANIE FUNKCJONUJĄCE W RAMACH SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU GIS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej w zakresie nadzoru merytorycznego i serwisu oprogramowania firmy Sygnity S.A. funkcjonującego w Urzędzie Miasta Zielona Góra w ramach systemu GIS. 3.2. Zakres usługi obejmuje: 3.2.1. NADZÓR MERYTORYCZNY - analiza i dostosowanie oprogramowania do zmian wynikających z przepisów prawnych w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od terminu wejścia ich w życie, jednakże nie krócej niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o konieczności dostosowania oprogramowania wymienionego w punkcie 3.2.3. W przypadku kiedy przepisy prawne będą zawierały określone terminy na wprowadzenie zmian i będą one dłuższe niż 30 dni, wówczas Strony każdorazowo określą czasowy harmonogram ich realizacji z zachowaniem nadrzędności terminów określonych w tych przepisach prawa z uwzględnieniem ewentualnych okresów przejściowych; - aktualizacja, modyfikacja oraz rozszerzenie lub zmiana funkcjonalności i technologii oprogramowania wykonane z własnej inicjatywy Wykonawcy; - jeżeli zmiany prawa nie będą zrealizowane przez Wykonawcę w ramach oprogramowania wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, natomiast będą realizowane przez Wykonawcę w innym równorzędnym oprogramowaniu nie wymienionym w załączniku nr 1 do umowy, wówczas Wykonawca wdroży je u Zamawiającego. Wykonawca wykona dostawę, instalację i przeprowadzi niezbędne szkolenia pracowników Zamawiającego nieodpłatnie w ramach niniejszej umowy; - dostarczenie aktualnej dokumentacji użytkowej. 3.2.2. SERWIS OPROGRAMOWANIA - analiza, diagnozowanie i usuwanie błędów; - naprawa baz danych oprogramowania; - ewentualne migracje zgromadzonych danych w zakresie obsługiwanych baz danych wynikające z zakresu nadzoru merytorycznego; - świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym baz danych, oprogramowania systemowo-narzędziowego i oprogramowania; - przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy w siedzibie Zamawiającego (bez dodatkowych kosztów) do 12 wizyt serwisowo-wdrożeniowych o czasie trwania min. 6 godzin, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby przeprowadzenia takich wizyt; - udzielaniu porad. 3.2.3. Specjalistyczne oprogramowanie objęte usługą: - KATASTER WZ z wszystkimi modułami (ewidencja gruntów i budynków) - EDYCJA MAPY (geodezyjna mapa zasadnicza i ewidencyjna - ODGiK) - REJESTR ZASOBU (zasób materiałów geodezyjnych - ODGiK) - GeoZEZWOLENIA (rejestr zajętość terenu) - GeoPRACE (roboty geodezyjne - ODKiK) - GeoZLECENIA ( rozliczanie wykorzystywania zasobu geodezyjnego) - GeoOSNOWA (prowadzenie osnowy geodezyjnej) - GeoZUD (uzgodnienia dokumentacji projektowej) - GeoADRES (system adresacji) - SONET – Planowanie Przestrzenne - SONET DE i EE – aplikacje narzędziowe - REJESTR POZWOLEŃ NA BUDOWĘ – obsługa procesów związanych z wydawaniem pozwoleń na budowę. 3.2.4. Wymagania związane ze świadczeniem usługi nadzoru merytorycznego i serwisu oprogramowania: - wykonanie usługi ze starannością właściwą dla podmiotu profesjonalnie zajmującego się tego typu usługami; - zapewnienie poprawności merytorycznej świadczonej usługi; - w zakresie realizacji usług przestrzeganie obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów prawnych; - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej fachowej wiedzy i doświadczeniu w zakresie niezbędnym do realizacji usługi; - oświadczenie wykonawcy o posiadaniu praw autorskich lub pisemna zgoda od właściciela praw autorskich do oprogramowania wymienionego w pkt 3.2.3. SIWZ na ingerencję w w/w oprogramowanie celem świadczenia usług nadzoru merytorycznego i nadzoru; - przestrzeganie poziomu usług serwisowych w zakresie czasów reakcji, czasów realizacji lub innych przyjętych parametrów zależnych od krytyczności zgłoszenia serwisowego określonych w punkcie 3.3. SIWZ; - pisemne informowanie Zamawiającego o wydaniu nowej wersji oprogramowania; - na pisemne żądanie Zamawiającego przekazywanie nowych wersji oprogramowania wraz z wymaganą dokumentacją użytkową, natomiast w przypadku (updade) – opis tych poprawek, podstawę formalno-prawną jeżeli wynikają one ze zmian w przepisach prawnych; - Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o potrzebach sprzętowo -systemowych, koniecznych do uruchomienia nowych wersji oprogramowania z wyprzedzeniem 3 miesięcy przed wydaniem ich nowej wersji oprogramowania; - zdalny dostęp przez Wykonawcę do zasobów informatycznych UM jest możliwy po każdorazowym wcześniejszym ustaleniu przez Strony; - zdalna współpraca nie może wchodzić w kompetencje osób odpowiedzialnych z ramienia urzędu, czyli administratorów: baz danych, systemów sieciowych i itp. Nie można zmieniać żadnych ustawień aktualnych systemów bez wiedzy i zgody administratora danego zasobu urzędu; - zdalna współpraca jest ograniczona czasowo w ciągu dnia i jest monitorowana w ramach ogólnego systemu zabezpieczeń obecnego w UM; - po wykonaniu pracy zdalnej przekazuje się raport pocztą elektroniczną osobie odpowiedzialnej od strony technicznej, dotyczy to prac aktualizacyjnych starych projektów bądź instalacji nowych. 3.3. Definicje krytyczności zgłoszenia i czasu reakcji i realizacji: 3.3.1. Kategorie Błędów - błędy dzieli się na trzy kategorie, zgodnie z poniższymi definicjami: - Błąd Krytyczny – błąd uniemożliwiający całkowicie eksploatację oprogramowania lub powodujący utratę danych lub powodujący uszkodzenie danych i jednocześnie niepozwalający na znalezienie takiego sposobu używania oprogramowania, aby obejść skutki jego wystąpienia. - Błąd Istotny – błąd uniemożliwiający w danej chwili eksploatację oprogramowania lub powodujący utratę danych lub powodujący uszkodzenie danych i jednocześnie pozwalający na znalezienie takiego sposobu używania oprogramowania, aby obejść skutki jego wystąpienia, bez istotnego wydłużenia czasu wykonywanych operacji. - Błąd Inny – pozostałe błędy, które nie zostały zakwalifikowane jako błędy istotne lub błędy krytyczne. 3.3.2. Czasy Reakcji i Realizacji - dla poszczególnych kategorii błędów wprowadza się następujące czasy reakcji: - Błąd Krytyczny – przystąpienie do usuwania błędu niezwłocznie od momentu zgłoszenia, a usunięcie błędu w ciągu 1-go dnia roboczego od chwili zaakceptowania przez strony sposobu działania. - Błąd Istotny – przystąpienie do usuwania błędu w ciągu 24 godzin, a usunięcie błędu w ciągu … dni roboczych od chwili zaakceptowania przez strony sposobu działania. Jednakże czas usunięcia błędu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od chwili zaakceptowania przez Strony sposobu działania. - Błąd Inny – w terminie ustalonym przez Strony. 3.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji systemu GIS nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich (treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr I.1 do SIWZ). 6. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną