Przetargi.pl
Archiwizacja (skanowanie) dowodów zmian ewidencji gruntów i budynków.

Powiat Lipnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Sierakowskiego 10B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2872039 , fax. 054 2872039
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lipnowski
    ul. Sierakowskiego 10B 10B
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2872039, fax. 054 2872039
    REGON: 91086972000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Archiwizacja (skanowanie) dowodów zmian ewidencji gruntów i budynków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest archiwizacja /skanowanie/ dowodów zmian ewidencji gruntów i budynków. Technologia prac oparta jest na skanowaniu materiałów zgromadzonych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym, a następnie przetworzeniu tych informacji do postaci elektronicznej. Opracowaniem objęty teren gmin położonych w granicach administracyjnych powiatu lipnowskiego, Archiwizacja ta będzie miała na celu: ZADANIE NR 1: archwizacja /skanowanie/ 107 500 dowodów zmian ewidencji gruntów i budynków to jest około 931 000 stron na które składają się następujące rodzajów dokumentów: spis dowodów zmian około 13100 stron formatu A-4 dowody zmian około 752 700 stron formatu A-4 rejestry gruntów i budynków około 155 200 stron formatu A-3 alfabetyczny spis właścicieli około 6 000 stron formatu A-4 skorowidz działek około 4 000 stron formatu A-4 Wykonawca skanuje każdy dokument archiwalny udostępniony przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w rozdzielczości 300dpi z rozszerzeniem .jpg i .pdf Sposób zapisu dokumentów cyfrowych archiwalnych katalogować w zależności o rodzaju dokumentu w następujący sposób : gmina obręb tu znajduje się dane wyjściowe dla obrębu - rejestr gruntów i budynków kolejny numer jednostki rejestrowej, - alfabetyczny spis właścicieli kolejna litera alfabetu - skorowidz działek kolejny numer strony rok nr zmian - spis dowodów - nr zmiany kolejny numer zmian Kolejne numery stron od 1...n, poprzedzone powinny być odpowiednia liczbą zer wiodących. W przypadku wątpliwości lub braku oznaczeń dokumentów przekazanych do opracowania, należy wprowadzać dokumenty w uzgodnieniu ze zleceniodawcą. ZADANIE NR 2: Archiwizacja skanowanie pozostałych dokumentów około 5 000 sztuk: Zarysy pomiarowe, mapy klasyfikacyjne, mapy glebowe, mapy leśne, mapy sytuacyjno-wysokościowe, mapy z reperami, razem około 2000 arkuszy formatu A-1 Opisy topograficzne około 3000 arkuszy formatu A-5 Zapisanie tych danych należy wykonać w następujący sposób: 1.Zarysy pomiarowe 2.Gmina - nazwa zarysu 3.Mapy klasyfikacyjne 4.Gmina - nazwa obrębu 5.Mapy glebowe 6.Gmina - nazwa obrębu 7.Mapy leśne 8.Gmina - nazwa mapy 9.Mapy syt-wys 10.Oznaczenie sekcji w skali 1: 10 000 - oznaczenie sekcji w skali 1:1 000 11.Mapy z reperami - nazwa mapy 12.Opis topograficzny 13.Numer mapy w skali 1 : 10 000 - oznaczenie reperu Repery należy zeskanować w rozdzielczości 300dpi z rozszerzeniem .jpg, a mapy i zarysy pomiarowe w rozdzielczości 400dpi z rozszerzeniem .tif
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 729100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną