Gmina Świerklany ogłasza przetarg
- Adres: 44-264 Jankowice, ul. Świerklańska 54
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4327500 , fax. 032 4327509
- Data zamieszczenia: 2012-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
ul. Świerklańska 54 54
44-264 Jankowice, woj. śląskie
tel. 032 4327500, fax. 032 4327509
REGON: 27625900800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja wnętrz budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Jankowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Aranżacja wnętrz budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Jankowicach, polegającaej na dostawie i montażu mebli oraz innego wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji, stanowiącym załącznik do SIWZ. 1. Rozwiązania pomieszczeń objętych opracowaniem - Etap I: - Hall wejściowy: zaprojektowano w nim tablicę informacyjną obiektu, - Korytarz; zaprojektowano 2 szafy na ubrania, - Pomieszczenia dwóch szatni dla sportowców; zaprojektowano w każdej w nich; po 4 ławki szatniowe z wieszakami, po jednym stole 100x100 cm + 4 krzesła typu TIPO oraz tablice tradycyjne, - W magazynach strojów czystych i brudnych zaprojektowano odpowiednio 2 i 1 regał o konstrukcji metalowej, - W pralni z aneksem do prasowania; zaprojektowano stół do sortowania odzieży 80x120 cm, szafkę na proszki, - W pomieszczeniu suszenia obuwia; zaprojektowano dwa stojaki do szuszenia obuwia oraz kratę rozdzielającą pomieszczenie suszarni od pralni, - W magazynie sprzętu sportowego zaprojektowano; regał półkowy w ilości 8 sztuk, szafę na sprzęt sportowy, stół 120x80 cm, krzesła składane Tipo w ilości szt. 2 oraz sprzęt; kompresor do piłek, wózek na piłki. - W pomieszczeniu socjalnym pracowników zaprojektowano: szafę ubraniową, dwa taborety oraz stół 120x80 cm, - W pomieszczeniu trenera zaprojektowano: szafę ubraniową, krzesło gościnne tapicerowane, wieszak stojący oraz sprzęt pierwszej pomocy tj.: stół do masażu, nosze składane, apteczkę ścienną i apteczkę sanitariusza i szafkę na klucze, - W pom. biurowym - pokój narad zaprojektowano: stół konferencyjny, kontener podblatową, szafę na akta, wieszak stojący, 2 krzesła gościnne i 1 fotel obrotowy, - W po. Socjalnym z jadalnią zaprojektowano: stolik narożny 60x60 cm, taboret okrągły szt. 2, szafę na naczynia kuchenne, stół 120x80 cm, - W pokoju sędziów zaprojektowano: krzesła gościnne szt. 4, ławkę szatniową szt.2, stół 120x80 cm, kontener biurowy, - W pomieszczeniu gospodarczym nr 47 zaprojektowano: stół 120x80 cm, regały półkowe szt. 7, krzesła składane Tipo szt. 2, stół warsztatowy oraz drabinkę składaną 6-cio stopniową, - W pomieszczeniu gospodarczym nr 48 zaprojektowano: regały półkowe szt. 5 raz sprzęt; drabinkę aluminiową 3 metrową, - Większość pomieszczeń wyposażono w kosze na śmieci. 2. Rozwiązania pomieszczeń objętych opracowaniem - Etap II: - W pomieszczeniu magazynu produktów suchych i napojów zaprojektowano: regały półkowe - 90x30x200 szt. 2 i 60x60x200 szt. 1, - Pomieszczenie przygotowania potraw: stół cateringowy z kuchenką elektryczną, półkę wiszącą, stół kuchenny z zabudowaną chłodziarką, szafkę wisząca oraz szafę przelotową, - W zmywalni naczyń zaprojektowano: stół - zlewozmywak wraz z młynkiem koloidalnym, - W pomieszczeniach na sprzęt utrzymania czystości zaprojektowano: szafę na sprzęt utrzymania czystości, - W Sali klubowej zaprojektowano: stół do odstawiania potraw gotowych 120x80 cm szt. 2, stoły 100x100 szt. 11, krzesła gościnne szt. 44, szafę witrynę na trofea sportowe szt. 2., - Większość pomieszczeń wyposażono w kosze na śmieci. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.1. w projekcie aranżacji wnętrz, 3.2. w arkuszu kalkulacyjnym - zestawienie mebli i sprzętu, 3.3. w istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierklany.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór wykonawcy mebli biurowych do pomieszczeń Straży Granicznej oraz Słuzby Celnej w Terminalu A
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-05-10 - Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla budynku Sosnowiec ul. Żytnia 8
Dodano: 2016-04-20 - Zakup wraz z dostawą foteli biurowych (E/20/DE/2016)
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
Dodano: 2015-11-30 - X Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/103/JP
Dodano: 2015-11-25 - IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mebli na wyposażenie Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu
Dodano: 2015-11-10