Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-824 Warszawa, ul. Przybyszewskiego 70/72
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8651935 , fax. 022 8644857
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Przybyszewskiego 70/72 70/72
01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8651935, fax. 022 8644857
REGON: 01525966300043 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja (wizualizacja) parteru i dwóch pięter w budynku Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz (wizualizacja) w budynku Zamawiającego znajdującym się przy ul. Żeromskiego 29 obejmujące swym zakresem: - aranżację (wizualizację) pomieszczeń na parterze w tym przeznaczone dla Wydziału Ob - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799320006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) a także : a) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał dwa zamówienia (jedno zamówienie = jedna umowa), każde obejmujące wykonanie projektu w zakresie aranżacji minimum 1000 m2 powierzchni biurowej. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie musi być poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone zamówienie zostało wykonane z należytą starannością (np. referencje). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu (np. referencje). Ponadto w celu złożenia oferty należy przedłożyć: 1) Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY 2) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielany.waw.pl w zakładce /zamówienia publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1094-2014-WIR-PO-SK - projekt remontu 12 toalet ogólnodostępnych znajdujących się w skrzydle A gmachu KPRM w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1-3.
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa i montaż pawilonów modułowych zabudowy tymczasowej do obsługi wydarzeń podczas imprez masowych na Stadionie Narodowym
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa i montaż pawilonów modułowych zabudowy tymczasowej do obsługi wydarzeń podczas imprez masowych na Stadionie Narodowym
Dodano: 2013-10-31 - Zaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlano - montażowych związanych z aranżacją wielofunkcyjnej powierzchni ekspozycyjnej.
Dodano: 2013-10-24 - Zaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlano - montażowych pomieszczenia przeznaczonego na toalety dla ogródka gastronomicznego
Dodano: 2013-10-23 - Zaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlano - montażowych pomieszczenia przeznaczonego na toalety dla ogródka gastronomicznego
Dodano: 2013-05-23 - Zaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlano-montażowych pomieszczenia przeznaczonego na toalety dla ogródka gastronomicznego
Dodano: 2013-04-25 - Zaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlano-montażowych pomieszczenia przeznaczonego na toalety dla ogródka gastronomicznego
Dodano: 2013-04-04 - Zaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlano - montażowych pomieszczenia przeznaczonego na toalety dla ogródka gastronomicznego.
Dodano: 2013-03-13 - Remont mieszkania służbowego NIK przy ul. Siewierskiej 11 m. 10 w Warszawie oraz świadczenie usług gwarancyjnych
Dodano: 2012-06-29