Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg
- Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
- Data zamieszczenia: 2012-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4 4
06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
REGON: 13037834400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Opinogórze Górnej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie posadzek z płytek posadzek na zaprawie i kleju, skucie nierówności podłoża i pozostałości zaprawy, wywiezienie gruzu), - zabudowy wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienia ścianek (wykonanie wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, obudowa przewodów elektrycznych, uzupełnienie ścianek z cegieł, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach), - posadzki (gruntowanie podłoży, ułożenie posadzek i cokolików, przymocowanie listew wykańczających przy cokołach), - sufity podwieszane (okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie pojedynczym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD), - tynki, okładziny, malowanie (uzupełnienie tynków wewnętrznych, zeskrobanie i zmycie starej farby, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe i jednowarstwowe, tynk cienkowarstwowy mozaikowy, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi), - stolarka drzwiowa, parapety (osadzenie ościeżnic drzwiowych metalowych i drewnianych, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, założenie klamek, montaż drzwi wewnętrznych szklanych) b) Roboty elektryczne: - demontaż starych opraw oświetleniowych, - wymiana wyłączników, - montaż opraw oświetleniowych rastrowych, - montaż opraw zawieszanych, - montaż klinkietów na ścianie, - wykonanie podświetlenia ledowego we wnękach. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7 Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8a, 8b Przedmiary robót Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy Etapu II określonego w projekcie budowlanym. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 185 przy ul. Bora-Komorowskiego w Warszawie wraz z hydroizolacją ścian piwnic oraz wykonaniem dodatkowego zejścia do piwnic z zewnątrz
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XIX im. Powstańców Warszawy przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie wraz z hydroizolacją ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-06 - Wyposażenie przedszkola przy ul. Rechniewskiego w Warszawie w meble, urządzenia elektroniczne, elementy małej architektury oraz pomoce dydaktyczne, w ramach zadania Wyposażenie nowego przedszkola przy ul. Rechniewskiego
Dodano: 2016-06-27 - Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie, CZĘŚĆ IV - Remont budynku żyrafiarni
Dodano: 2016-06-03 - Wyposażenie przedszkola przy ul. Rechniewskiego w Warszawie w meble, urządzenia elektroniczne, elementy małej architektury oraz pomoce dydaktyczne, w ramach zadania Wyposażenie nowego przedszkola przy ul. Rechniewskiego
Dodano: 2016-05-30 - Remont Sali Generalskiej
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie remontu i prac adaptacyjnych oraz wyposażenie lokalu przy ul. Kościuszki 8a w Serocku z przeznaczeniem na siedzibę punktu konsultacyjnego do spraw uzależnień.
Dodano: 2016-03-10 - Modernizacja wnętrza Hali Targowiska Zieleniak
Dodano: 2016-02-24 - Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Jedlińsku w ramach modernizacji budynku Urzędu Gminy w Jedlińsku
Dodano: 2016-02-12 - Roboty remontowo-budowlane polegające na przebudowie istniejących klatek schodowych w związku z dostosowaniem systemu oddymiania w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu
Dodano: 2015-09-28