Miasto Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7790000 , fax. 022 7895102
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 1
05-420 Józefów, woj. mazowieckie
tel. 022 7790000, fax. 022 7895102
REGON: 01326872900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja, dostawa i montaż pracowniczych mebli biurowych dla Jednostki Realizującej Projekt Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa i innych referatów Urzędu Miasta Józefowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Aranżacja, dostawa i montaż pracowniczych mebli biurowych dla Jednostki Realizującej Projekt Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa i innych referatów Urzędu Miasta do budynku Urzędu Miasta Józefowa przy ulicy Sosnowej 17 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób, a w szczególności wykonał w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej dwie dostawy mebli biurowych na zamówienie (wraz z aranżacją wnętrz) o wartości nie mniejszej niż 30 000PLN netto każda. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Załącznik: Wykaz zadań 4.Dokumenty potwierdzające, że wykonane zadania zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07