Przetargi.pl
„Aparat USG z 3 głowicami: 2 brzuszne i 1 endovaginalna” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach”

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 121 866 , fax. 486 121 381
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 29
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 486 121 866, fax. 486 121 381
    REGON: 67014001500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Aparat USG z 3 głowicami: 2 brzuszne i 1 endovaginalna” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup 1 sztuki aparatu USG z trzema głowicami: 2 brzuszne i 1 endovaginalna. W zakresie objętym postępowaniem wykonawca sprzedaje i dostarczy zamawiającemu przedmiot zamówienia, wraz z dokonaniem jego montażu, instalacji i uruchomienia oraz przeszkoli personel zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Zakup jest realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania związane z jego realizacją określa załącznik nr 2 do SIWZ – Zestawienie parametrów technicznych – Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry oraz załącznik nr 3 do SIWZ – wzór umowy. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:  Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia posiadający oznakowanie CE/ deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inny dokument – zaświadczenie/ certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020, poz.186), spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe.  Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia fabrycznie nowy – rok produkcji nie wcześniej niż 2019, nieużywany i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich.  Nie dopuszcza się egzemplarzy powystawowych, rekondycjonowanych i demonstracyjnych. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 Pzp. Opis przedmiotu zamówienia nie prowadzi do uprzywilejowania jakiegokolwiek/ konkretnego wykonawcy lub do wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. W sytuacji gdyby zamawiający opisywał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji i systemów referencji technicznych, a wykonawca oferuje produkt, który nie spełnia wymogów zamawiającego w ww. zakresie, na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowany produkt jest równoważny i spełnia oczekiwania zamawiającego. Zasady równoważności:  zobowiązanie proponowane w ofercie wykonawcy musi pozostawać w zgodności z zobowiązaniem określonym w specyfikacji, co oznacza, że rozwiązanie równoważne należy tak dobrać aby spełniało parametry techniczne i funkcjonalności użytkowe wskazane przez zamawiającego w SIWZ, załącznikach opisujących przedmiot zamówienia i wzorze umowy,  rozwiązanie równoważne charakteryzuje się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji dot. opisu przedmiotu zamówienia i wzorze umowy,  równoważny przedmiot zamówienia powinien potwierdzać w pełni przydatność wyrobu do zamierzonego stosowania i poziom jakości. Jeżeli użyto określeń wskazujących pośrednio lub bezpośrednio znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy – lub równoważny – co oznacza produkty takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym opisanym parametrom, zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego a więc służące celom przypisanym do każdego elementu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU / BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA/ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY OKREŚLONYCH WYMAGAŃ 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy Pzp, w związku z czym najpierw zbada, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a następnie dokona badania i oceny ofert. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców – potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 5 SIWZ, c) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy określonych wymagań: a) Oświadczenie wskazane w treści FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Opisy/ fotografie/ rysunki oraz inne podobne materiały typu: karta produktowa/ techniczna, katalog/folder – zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia, który potwierdzać będzie wymagane i dopuszczone przez zamawiającego w toku postępowania parametry techniczno-użytkowe sprzętu. Ich autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę. c) Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym – tj. dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom przewidzianym dla wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania i spełnia wymagania jakościowe, tj: oznakowanie CE/ deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inny dokument – zaświadczenie/ certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt.2 a), b) i c) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenia składane są w oryginale. 6. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenie składane jest w oryginale.  W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawcy składają wskazane wyżej dokumenty (za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt.8) wraz z ofertą – zamawiający nie stosuje procedury odwróconej. INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ – Zestawienie parametrów technicznych – Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. • W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia,  zamawiający obligatoryjnie wyklucza wykonawcę z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Pzp;  podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.5 Pzp: Tak – na podstawie art.24 ust.5 pkt.1. b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w niniejszym ogłoszeniu. UREGULOWANIA DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna): • Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, • uregulowania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, • jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach