Przetargi.pl
Analiza techniczna, technologiczna i ekonomiczna dla trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7180092 , fax. 22 7180257
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe
    ul. Andrzeja Sołtana 7 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7180092, fax. 22 7180257
    REGON: 01747161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: przedsiębiorstwo użyteczności publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Analiza techniczna, technologiczna i ekonomiczna dla trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania analitycznego pod nazwą Analiza techniczna, technologiczna i ekonomiczna dla trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z uwzględnieniem trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP: 1) aktualizacji przyjętego programu funkcjonowania i eksploatacji składowiska, 2) oceny przyjętego wariantu budowy składowiska w kontekście aktualizacji programu funkcjonowania i eksploatacji NSOP, 3) aktualizacji Planu Generalnego (lay out u) terenu składowiska, 4) aktualizacji rekomendowanego Wariantu budowy składowiska uwzględniająca nowe informacje zawarte w zaktualizowanym programie funkcjonowania składowiska, 5) opracowanie ramowych wytycznych dla sporządzenia Wstępnego Raportu Bezpieczeństwa i Raportu Oddziaływania na Środowisko, 6) opracowanie analizy technicznej, technologicznej i ekonomicznej zawierającej analizę wykonalności oraz techniczno-ekonomiczne uwarunkowania realizacji inwestycji, w tym (wskaźnikową) aktualizację przyjętych nakładów inwestycyjnych i aktualizację, harmonogramu przygotowań i realizacji inwestycji, 7) opracowanie wymagań technicznych dla potrzeb sporządzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na wykonanie Projektu Podstawowego składowiska odpadów promieniotwórczych. W ramach realizacji zadań, o których mowa w pkt. 1 - 7 wykonawca powinien uwzględnić, iż przygotowane opracowanie analityczne powinno umożliwić: a) opracowanie Raportu Ochrony Środowiska i uzyskanie Decyzji Środowiskowej (na podstawie przygotowanych wytycznych), b) opracowanie Wstępnego Raportu Bezpieczeństwa i uzyskanie jego akceptacji (na podstawie przygotowanych wytycznych), c) przygotowanie materiałów przetargowych na opracowanie Projektu Podstawowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych. II. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie opracowania analitycznego pod nazwą Analiza techniczna, technologiczna i ekonomiczna dla trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP w szczególności: a) Aktualizacja przyjętych wariantów budowy NSOP w kontekście aktualizacji programu funkcjonowania i eksploatacji NSOP, b) Opracowanie ramowych wytycznych dla sporządzenia Wstępnego Raportu Bezpieczeństwa NSOP oraz Raportu Oddziaływania na Środowisko NSOP, c) Opracowanie założeń technicznych do przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie projektu podstawowego NSOP. Ad. a Aktualizacja przyjętych wariantów budowy w kontekście aktualizacji przyjętego programu funkcjonowania i eksploatacji składowiska NSOP powinna uwzględniać następujące elementy: 1. Aktualizacja przyjętego programu funkcjonowania i eksploatacji składowiska. 2. Ocena i aktualizacja przyjętego wariantu budowy składowiska w kontekście aktualizacji przyjętego programu funkcjonowania i eksploatacji NSOP. 3. Aktualizacja Planu Generalnego (lay out u) terenu składowiska. 4. Aktualizacja rekomendowanego Wariantu budowy składowiska uwzględniającą nowe informacje zawarte w zaktualizowanym programie funkcjonowania składowiska. 5. Analizę techniczno - technologiczną możliwości budowy składowiska, która powinna zawierać: a) ogólny opis koncepcji obiektu, b) rekomendowane technologie, c) celowość i realność realizacji (analiza wykonalności), d) uwarunkowania środowiskowe, e) uwarunkowania lokalizacyjne, f) techniczno-ekonomiczne uwarunkowania realizacji inwestycji (w tym wskaźnikowa aktualizacja przyjętych nakładów inwestycyjnych oraz harmonogramu przygotowań i realizacji inwestycji ), g) wszystkie szacowane koszty do realizacji zadania, h) harmonogram realizacji z podziałem na lata, i) zakres prac przewidzianych do wykonania. j) opis ogólny zadań do realizacji, zawierający zakres robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne; k) wartości poszczególnych zadań obliczone w oparciu o planowane koszty prac projektowych i planowane koszty robót budowlanych. Ad. b Opracowanie ramowych wytycznych dla sporządzenia Wstępnego Raportu Bezpieczeństwa oraz Raportu Oddziaływania na Środowisko NSOP. Wytyczne uwzględniać będą zaktualizowany program funkcjonalny NSOP. Ad. c Opracowane założenia do przygotowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie Projektu Podstawowego składowiska odpadów promieniotwórczych powinny uwzględniać wskazania wynikające z opracowanych wytycznych dla Raportu Oddziaływania na Środowisko i Wstępnego Raportu Bezpieczeństwa. Uwaga !!! Wykonawca zamówienia w ramach realizacji umowy jest zobowiązany: a) uwzględnić informację zawarte w opracowaniu analitycznym pn. Wstępna koncepcja składowiska odpadów promieniotwórczych przygotowanej w 2013 r. i będącej w posiadaniu Zamawiającego (opracowanie zostanie udostępnione do wglądu wykonawcy umowy po ustaleniu szczegółowych zasad), b) przygotować opracowanie analityczne pod nazwą Analiza techniczna, technologiczna i ekonomiczna dla trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP, c) udzielać odpowiedzi na szczegółowe pytania Zamawiającego, jakie będą wynikać z przedstawionych koncepcji, uzupełniać koncepcję na piśmie i w tym celu na każdym etapie jej tworzenia ściśle współpracować z Zamawiającym. Wymagania techniczne dotyczące wykonania opracowania przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany przedstawić wynik opracowania analitycznego w formie papierowej i elektronicznej (5 egzemplarzy w formie papierowej oraz dwa zapisy na dysku CD w wersji PDF oraz w formie edytowalnej). 2. Opracowania należy dostarczyć w formie: a) tekstowej b) graficznej w postaci przygotowanych przez Wykonawcę: rysunków analizowanych wariantów inwestycyjnych w poszczególnych zadaniach, planów, schematów, rysunków, infografiki wykonanych na podstawie wyników analiz przestrzennych opracowanych w trakcie wykonywania zlecenia, c) elektronicznej: płyt CD z plikami w otwartych formatach tekstowych doc, xls, jpg oraz pdf i OpenOffice, d) prezentacji streszczenia opracowania będącego przedmiotem zamówienia pn. Analiza techniczna, technologiczna i ekonomiczna dla trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP, w formacie Power Point pozwalająca na czytelną prezentację najważniejszych elementów opracowania. Odpowiedzialność wykonawcy i współpraca z Zamawiającym 1. Strony zobowiązują się współpracować w języku polskim 2. W ramach przygotowywania analizy Wykonawca odpowiada za: a) przygotowywanie roboczych materiałów informacyjnych na temat postępu realizowanych prac; b) komplementarność analizy z dokumentami programowymi tj. Programem Polskiej Energetyki Jądrowej c) wyznaczenie pisemne osób koordynujących projekt w celu zapewnienia optymalnego kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji usługi (tj. uczestnictwa w spotkaniach), d) raportowanie postępu wykonywanych prac w odstępach miesięcznych. Pozostałe ustalenia W analizie należy zawrzeć wykaz literatury i opracowań, z których korzystano na etapie jego przygotowania. Wykonawca zobowiązany jest do korzystania z dokumentów już istniejących, dotyczących projektu, w szczególności z dokumentu Wstępna koncepcja składowiska odpadów promieniotwórczych i opracowanie jego wariantowych rozwiązań programowo - przestrzennych. Przeniesienie prawa autorskich na Zamawiającego 1. Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie oraz uprawnienia do używania opracowań analitycznych będących przedmiotem zamówienia na następujących polach eksploatacji: a) utrwalanie i zwielokrotnianie poprzez wytwarzanie egzemplarzy techniką drukarską, kserograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową b) wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub najem oryginału lub egzemplarzy c) wprowadzanie do pamięci komputera d) rozpowszechnianie w inny sposób, w tym w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym, w szczególności przez sieć internetową. 2. Przeniesienie uprawnień do używania opracowań analitycznych będących przedmiotem zamówienia na polach eksploatacji (pkt. 1) nie jest limitowane co do czasu oraz terytorium i obejmuje rozporządzanie i korzystanie z utworów, lub ich opracowań zarówno w całości, jak i w częściach, samodzielnie, jak i w ramach materiałów wydawanych przez Zamawiającego. 3. Przeniesienie uprawnień do używania opracowań analitycznych będących przedmiotem zamówienia na polach eksploatacji, o których mowa w pkt. 1, następuje w ramach wynagrodzenia przewidzianego w umowie z Wykonawcą, z chwilą podpisania protokołów zdawczo-odbiorczych. Z tą samą chwilą Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy opracowań analitycznych. 4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do: 1) decydowania w jego imieniu o pierwszym publicznym udostępnieniu opracowań analitycznych 2) przeprowadzenia w jego imieniu nadzoru autorskiego nad sposobem korzystania z opracowań analitycznych. 5. Wykonawca zobowiązuje się, że realizując umowę nie naruszy praw majątkowych osób trzecich i przekaże Zamawiającemu opracowania analityczne, w stanie wolnym od obciążeń prawami osób trzecich. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej, w tym za nieprzestrzeganie przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych w związku z realizacją umowy. 7. Jeżeli nastąpi powierzenie przez Wykonawcę umowy lub jej części innej osobie, to w umowie należy zapewnić, że wykonawca uzyska od tej osoby autorskie prawa majątkowe i zależne do utworów powstałych w wyniku tego podwykonawstwa. Poufność Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności wszelkich informacji dostarczonych przez Zamawiającego i jej współpracowników i do nie rozpowszechniania jakichkolwiek informacji bez jego zgody w trakcie trwania niniejszej umowy, jak również po jej wygaśnięciu. W sytuacji w której informacje przekazywane Wykonawcy w trakcie realizacji umowy stanowiłyby tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503, z późn. zm.), Zamawiający uprzedzi Wykonawcę o zakazie ich udostępniania w trakcie oraz po zakończeniu realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 28 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych). 2) Forma wadium. 2.1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.07.42.275). 2.2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej: bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna oraz musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poprzez następujący zapis: Zostaliśmy poinformowani, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest Analiza techniczna, technologiczna i ekonomiczna dla trzech wybranych propozycji zagospodarowania terenu NSOP, w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: (tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zwani łącznie Wykonawcą), wymagane jest wniesienie wadium w wysokości (wymienić w zł) b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) oznaczenie postępowania, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Postanowienia pkt. 2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. 2.1).b) i 2.1).e). 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego, nr rachunku 05 1020 1127 0000 1102 0007 4070. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. b) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach: należy złożyć oryginał wadium w oryginalnym egzemplarzu oferty. Dokument stanowiący dowód wpłaty wadium powinien być również podpisany przez Wykonawcę - osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 4) Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5) Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w par. 46 u.p.z.p. 6) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w par. 26 ust. 3 u.p.z.p nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Okres ważności wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 60 dni od upływu terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub brak zgody na przedłużenie okresu związania ofertą skutkować będzie, na mocy ustawy, wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach