Przetargi.pl
Analiza stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w resorcie finansów

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2011-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Analiza stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w resorcie finansów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez Wykonawcę dokumentu, zwanego dalej Dokumentem, zawierającego analizę stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w Resorcie Finansów oraz plan budowy efektywnej i skutecznej Organizacji usługowej Zamawiającego świadczącej usługi IT, w tym e-usługi. 2.Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia Dokumentu, o którym mowa w ust. 1, który powinien obejmować: 1)przegląd i analizę Organizacji Usługowej IT Zamawiającego, w celu zidentyfikowania zasięgu funkcjonujących w tej organizacji procesów ITSM oraz funkcji wspierających te procesy i na ich podstawie dokonanie oceny stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w Departamencie Informatyki Ministerstwa Finansów i Resorcie Finansów, 2)plan wprowadzania i doskonalenia procesów ITSM w Departamencie Informatyki Ministerstwa Finansów i Resorcie Finansów dla budowy efektywnej i skutecznej Organizacji Usługowej IT Zamawiającego, 3)elektroniczny kwestionariusz ankietowy, 4)prezentację analizy stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w Resorcie Finansów. 3.Dokument, o którym mowa w ust. 1 będzie składał się z dokumentu głównego o nazwie: Analiza stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w Resorcie Finansów oraz dwóch załączników oznaczonych jako: 1)Kwestionariusz ankietowy (elektroniczny), 2)Prezentacja analizy stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w Resorcie Finansów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach