Przetargi.pl
Analiza porównawcza kosztów funkcjonowania Instytucji Gospodarki Budżetowej oraz Agencji Wykonawczej przy założeniu zachowania dotychczasowych zadań Centralnego Ośrodka Sportu ze wskazaniem optymalnej formy organizacyjno-prawnej wraz z opracowaniem procedury i harmonogramu działań związanych z likwidacją Centralnego Ośrodka Sportu jako Państwowego Zakładu Budżetowego nr ref.: 49/usł./2009

Ministerstwo Sportu i Turystyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-082 Warszawa, ul. Senatorska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2443103 , fax. 022 2443200
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sportu i Turystyki
    ul. Senatorska 14 14
    00-082 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2443103, fax. 022 2443200
    REGON: 14021714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msport.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Analiza porównawcza kosztów funkcjonowania Instytucji Gospodarki Budżetowej oraz Agencji Wykonawczej przy założeniu zachowania dotychczasowych zadań Centralnego Ośrodka Sportu ze wskazaniem optymalnej formy organizacyjno-prawnej wraz z opracowaniem procedury i harmonogramu działań związanych z likwidacją Centralnego Ośrodka Sportu jako Państwowego Zakładu Budżetowego nr ref.: 49/usł./2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Analiza porównawcza kosztów funkcjonowania Instytucji Gospodarki Budżetowej oraz Agencji Wykonawczej przy założeniu zachowania dotychczasowych zadań Centralnego Ośrodka Sportu ze wskazaniem optymalnej formy organizacyjno-prawnej wraz z opracowaniem procedury i harmonogramu działań związanych z likwidacją Centralnego Ośrodka Sportu jako Państwowego Zakładu Budżetowego. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca musi opracować procedury i harmonogram działań związanych z likwidacją Centralnego Ośrodka Sportu jako Państwowego Zakładu Budżetowego w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) i ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241). Niezbędne informacje dot. przedmiotu zamówienia został zawarty w Określenie potrzeb i wymagań Zamawiającego, które umożliwi Wykonawcom przygotowanie się do udziału w dialogu. Znajduje się do odbioru w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki, ul. Senatorska 14, w Warszawie, w pokoju 1 w godzinach 900-1500 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.msport.gov.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych) Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy oprócz stosownego oświadczenia musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. polegających na analizach w zwiazku z tworzeniem lub likwidacją lub zmianą formy organizacyjnej) co najmniej trzech usług dla jednostek sektora finanswo publicznych oraz spółek Skarbu Państwa o wartości co najmniej 30 000,00 PLN (słownie trzydzieści tysiecy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. SPOSÓB OCENY WNIOSKU : - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, - spełnianie ( pod rygorem odrzucenia wniosku ) warunków określonych powyżej (ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wraz z wnioskiem wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3),oraz - obiektywne kryterium wyboru ograniczonej liczby kandydatów : ilość wszystkich wykonanych usług odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zmówienia (za każdą wykonana ww. usługę - 1 punkt). W przypadku uzyskania przez kilka wniosków takiej samej liczby punktów, o zaproszeniu decydować będzie łączna wartość usług odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zmówienia. Jeżeli również wartość usług odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zmówienia będzie identyczna o zaproszeniu decydować będzie wartośc usług realizowanych dla jednostek sektora fiansnów publicznych. Wprzypadku kiedy wszystkie ww. kryteria będą identyczne o decydować będzie kolejność złożenia wniosków. 1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do dialogu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków; 2. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do dialogu wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, ( z uwzględnieniem § 4, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej): Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty musza być złożone zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach